Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 23 iulie 2014

Ce mai mame...

Zilele trecute mergeam grabita sa caut pentru pitica mea niste gris calcic pe la farmacii, ca pe acolo se gaseste, iar in fata mea la un moment dat era o mama cu un carucior. In carucior un pui de om, plangea de numa numa. Ii era somnic. Mama lui o tanara, ingrijita, se vedea ca tinea la silueta ei era deja enervata de plansul copilului. L-a aranjat in fund, l-a injurat, a scos din geanta o sticla cu lapte, i-a dat-o si i-a aranjat manutele ca sa tina copilul sticla. Repet, nu era o femeie de etnie roma, era o pitipoanca. Cand i-am vazut gestul si i-am auzit si vorbele, mi-a venit sa merg la ea si pur si simplu sa o plesnesc. Sincera sa fiu, asa m-a incercat un sentiment de teama, de furie, cam toate combinate. Imi venea sa-i iau copilul.
Sunt femei care nu sunt facute sa fie mame si totusi au parte de copii minunati, sanatosi. E pacat ca nu stiu sa aprecieze ce au. 
Exemplul de mai sus nu e unic, din pacate. Lista e extrem de lunga.
Eu sunt "posesoarea" unei minunatii de fetite, care peste putin timp implineste 1 anisor! In fiecare zi ma bucur ca e langa mine si ca ma iubeste si ca pot sa o strang in brate.
Pentru ea si piesa din incheiere, care deja o ascult pe repeat. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu