Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 4 ianuarie 2016

La multi ani!

La multi ani, 2016, la multi ani tie, la multi ani mie! Finalul de an a fost pentru mine binecuvantat: timp de o saptamana, intre Craciun si Revelion am avut concediu, asa ca m-am bucurat de compania piticei mele. A fost minunat! Mi-a lipsit asa de mult sa ma trezesc cu ea, sa stau cu ea toata ziua, sa ne distram, sa ne plimbam. Azi-dimineata cand mi-a sunat telefonul as fi facut orice sa nu fiu nevoita sa ma ridic de langa ea. Dormea asa de bine, era ghemuita langa mine si parca ar fi vrut sa nu ma lase sa plec. Si nu, nu as fi plecat.
A fost un Craciun minunat! S-a bucurat enorm cand a vazut bradul, cand a primit cadourile. Se bucura si acum de cadouri. Stie exact ca Mos Craciun vine cu multe cadouri.
Ma topesc cand o aud cum imi spune " Da, si eu te iubesc" "te strang tare de tot", " te mananc" si cand in acelasi timp ma si strange si ma priveste cu o bucurie fara margini. Ma topesc si imi vine sa plang cand ii aud vocea acea calda si sincera, care imi spune cuvinte din suflet.  O face cu o sinceritate pe care nu am intalnit-o pana la ea. Nu o face ca sa o obtina ceva si nu ii e teama sa se exprime, chiar daca supara pe cineva. Nu ii e teama, si asa e normal, sa actioneze, chiar daca supara pe cineva.  Mai ales ca nu-i place ca cineva sa ma stranga in brate, sa ma pupe, indiferent ca e sotul sau mama mea. Pur si simplu ii indeparteaza si le spune asa : " Mama nu te iubeste!". :)) 
E atat de hotarata incat adultii uneori parca nu inteleg ca e copil si ca o face cu o sinceritate maxima. Cum sa te superi pe sinceritatea unui pui de om? Cum sa te superi cand mai exista sinceritate pura? Nu ai cum! E ceva atat de rar, incat imi doresc din suflet sa fie asa toata viata ei, sa nu menajeze pe nimeni, chiar daca sinceritatea ei doare. Sa fie ca si acum: hotarata sa spuna ce simte. 
Noul an m-a gasit uitandu-ma pe geam singura la focurile de artificii, in restul toata lumea dormea. Sotul meu mergea a doua zi la job, iar  Nico isi facea somnicul. Eu m-am ridicat din pat pentru ca se auzeau foarte tare bubuiturile la geam. Erau atat de multe focuri de artifici in jur, ca nu stiam unde sa ma uit. 
Am o singura dorinta in 2016: sa fiu fericita! Alaturi de mine si cei din jur! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu