Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 31 decembrie 2018

2019 e chiar aici!

Iata ca anul 2019 e deja la cateva ore distanta. Dar am avut un an 2018 frumos de tot! Si daca suntem sanatosi, totul e perfect! Pana nu ai copii, zici ca nu apreciezi sanatatea, asa cum ar trebui.
Am terminat pregatirile pentru intrarea in anul 2019. A fost primul an cand am gatit un curcan intreg acasa, aici. Anul viiitor il vom gati la casa noua. :)
Ce-mi doresc pentru 2019? Sanatate, liniste, somn odihnitor si zambete sincere. :)
Cam atat si e destul pentru mine. Ah da, sa-i am pe toti langa mine ca in fiecare an si sa aprecieze lucrurile simple, asa cum le apreciez eu.
Am atatea noutati legate de Nico. Zilele trecute a fost mama la noi si Nico adora sa manance ou dimineata. Ia oul din frigider, il tine in mana si ii spune la mama:
" Hai Vica, ca daca mai tin oul in mana eclozeaza!"
Mama a ramas muta de uimire! Nu i-a venit sa creada ce aude.
Nico catre mine: "Mami, ti-ai gasit un prieten iubaret!" Ii povesteam lui Adi, sotul meu, ca m-am intalnit cu tata si ca m-a strans in brate si m-a iubit tare!
Am zis ca o sa mi le notez si uite ca acum am atatea in minte si parca sunt prea multe ca sa mi le amintesc.
E o adevarata iubareata minune pitica mea! Imi doresc sa fie asa o viata intreaga! <3 p="">




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu