Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 5 decembrie 2018

Maine de spre noi doua!

Maine e despre noi, despre mine si despre ea: despre noi doua. Un 2 in 1 timp de noua luni, o similitudine de bucurie, un tot unitar. Maine e ziua mea de nastere si maine e si onomastica piticei mele.
Acum 7 ani pe 6 decembrie aflam ca urma sa o am pe Nicoleta a mea. Si acum tin minte ca am venit de acasa de la ai mei, am mers la farmacie, mi-am luat un test de sarcina si am aflat ca urma sa devin mama celei mai lipicioase, adorabile si sincere fiinte din lume!
Deseara vom face impreuna un tort, maine avem invitati de seama: familia! Cea mai de pret pentru mine! Vom fi toti impreuna asa cum imi place intotdeauna! Si asa va fi pentru totdeauna!
Si da, sa nu uit sa-mi curat deseara ghetutele sau mai bine zis sa-mi scot toate incaltarile de iarna ca vom primi maine o multime de cadouri! 
Who's the lucky one?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu