Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 26 aprilie 2012

10 ani....

In curand se incheie o noua saptamana...inca putin si se apropie luna mai.o luna plina de evenimente...se implinesc deja 10 ani de cand am terminat liceul...ce repede a trecut..e drept ca e suficient sa ma uit in buletin ca sa-mi dau seama de acest aspect..in plus tot in luna mai pleaca si mama pentru un nou sejur de cateva luni..distanta fizica, pentru ca sufleteasca, ea e mereu langa mine...si acest lucru conteaza cel mai mult...zilele trecute cand am iesit la 16 de la serviciu m-am luat de manutza cu sotul meu si am plecat sa colindam centrul Clujului...nu am mai facut acest lucru de prea mult timp...a fost asa de placut sa te plimbi...a fost o dupa-amiaza care mi-a adus aminte de primele luni ale relatiei noastre ( si asta a fost cam acum 9 ani si ceva....a trecut ceva timp si de atunci)...e frumos sa valorifici timpul liber in acest mod...e atat de relaxant, te decontezi de tot atat de repede si te incarci de energie...inca nici nu simti ca a mai trecut o zi din viata ta pe bancile jobului...ne-am propus sa facem acest lucru de fiecare data cand suntem impreuna dupa-amiaza...e drept ca se intampla cam rar...azi si maine sunt deconectata de la job, pentru ca sunt libera...weekend-ul ma va gasi inchisa in spatiul jobului...vor veni si alte weekend-uri cand voi fi libera si voi putea profita din plin de relaxare..uitandu-ma doar la undita aruncata in valurile apei si gandindu-ma...la nimic..e atat de relaxant sa pescuiesti...incat nu mi-am imaginat niciodata ca ma va relaxa atat de mult..linistea, natura..si compania celor dragi e categoric cel mai bun mod sa uiti de tot si sa te incarci de multa energie pozitiva..acum las scrisul fiindca ma cheama sarcinile casnice pe care mi le-am propus pentru astazi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu