Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 11 iulie 2012

Luna iulie si ziua mamei mele...


Pentru ca tot e luna iulie, deja ma gandesc la ziua mamei mele. Mai sunt cam 17 zile pana atunci. Ma gandeam insa, ca de vreo 4 ani incoace, nu am tras-o pe mama de urechi sa-i spun ,face to face, la multi ani. In fiecare an eu cu fratele meu punem la bataie un plan, legat de cadoul de ziua ei, pe care de fiecare data i-l dam cand ajunge acasa. Intr-un an i l-am si pus pe curier spre ea, dar a fost o adevarata aventura si nu a ajuns de ziua ei si tot cand s-a intors mama acasa, i l-am oferit. Deja trebuie sa ma gandesc la ceva supriza pentru mama cand se intoarce acasa, eu sunt cea cu ideile, ca de fiecare data. Vorba lui fratelo :"apai tu stii de ce are nevoie" ;)) Imi doresc ca anul viitor sa o strang in brate de ziua ei, si sa-i spun la multi ani. De cand a plecat mama, si anul acesta, nu am putut sa mai ascult Celine Dion, deloc. E artista ei preferata, si de fiecare data plang, cand aud o piesa de-a lui Celine. Astazi insa, daca tot postarea mea s-a legat de ziua mamei, voi face o exceptie. Pentru mine, mama este cea mai buna prietena a mea. Este si va fi. Nu am fost intotdeauna la fel de apropiate. Am avut si noi conflicte, cand eram in liceu. Chiar inainte sa plece, radeam amandoua, de cat ne certam si ce greu era sa comunicam. Distanta te face sa intelegi multe lucruri, te determina sa nu mai amani pe maine un "te iubesc", te determina sa te bucuri de toate clipele petrecute impreuna, te determina sa te intrebi de 2 ori inainte de a spune ceva nefiresc. Mi-a fost extrem de greu si anul acesta cand a plecat mama. A doua zi dimineata, am si pus mana pe telefon sa o sun, dar am uitat...Vorbeam cu ea cred ca si de 7 ori pe zi. Prima data cand ma trezeam dimineata o sunam. O sunam tot timpul. Tot timpul ma suna, tot timpul vorbeam. Cred ca nu treceau 2 ore sa nu vorbim. Daca mergeam acasa la ai mei in Turda, in weekend, in vizita, cand eram pe drum spre Cluj, deja vorbeam cu mama. In fiecare an, fac la fel...cand revine mama acasa abuzez pe orice moment ca sa vorbesc cu ea, ca sa o vad. Stiu, am o varsta, asta imi spun multi, dar varsta nu tine cont de iubire, si de faptul ca trebuie sa faci ce simti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu