Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 30 iulie 2012

Husasau de Cris

Departe de lumea politica si de agitatia ce se prefigura pentru acest weekend, am imbratisat sfarsitul de de luna si de saptamana departe de casa, la o pensiune aflata in Husasau de Cris, la cativa km de Oradea. Vineri seara ne-am imbarcat si am plecat spre destinatie. Ajutati de GPS-ul de la telefon am ajuns la hanul din Husasau de Cris. O oaza de verdeata si de relaxare. O priveliste extrem de frumoasa. Ne-am lasat bagajele in camera si am mers sa vedem locul. Un lac de pescuit superb cu filingorii. Peste tot pomi, copaci, multa verdeata. La un moment dat, unul dintre cei care lucrau acolo, ne-au spus ca dau drumul la caini. Sotul meu zicea ca e o gluma, dar de fapt, chiar era o expresie la propriu, nu la figurat. Asa am luat-o la fuga, eu cu prietena lui fratelo..pana la urma ne-am imprietenit cu cainii..au stat cu noi la terasa, niste caini cuminti si prietenosi. A doua zi de dimineata, asa pe la vreo 5, sotul meu si fratele meu au plecat sa faca cunostiinta cu capturile lacului. Pe la vreo 7:30 m-am alaturat si eu. Am avut noroc si am prins cativa pestisori, e drept ca mici, dar pentru mine e suficient sa-mi traga. Primul peste prins: regina baltii. Un peste extrem de frumos colorat. Ne-am distrat, am povestit, am stat la soare, apoi am mers la piscina...Ne-am trezit ca e deja seara. Am stat la terasa, la povesti, am ras, ne-am distrat, am admirat capturile celorlalti care nu s-au lasat pana nu au prins cativa monstrii. A doua zi de dimineata, baietii au mers din nou la pescuit, noi fetele am dormit, apoi la amiaza am plecat spre baile 1 Mai. Am vazut locurile din zona si apoi inapoi spre casa. A fost un weekend foarte frumos si relaxant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu