Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 5 iulie 2012

Lumea in imagini

Tata e atat de simpatic de fiecare data cand vorbesc cu el la telefon. In fiecare zi, macar la finalul zilei, are replica :"uite asa poti sa-ti incepi postarea pe blog". Chiar spunea ca si-ar face si el un blog. I-am zis ca nu e necesar, poate sa posteze pe al meu. Chiar ma gandeam ca ar fi interesant, ma intrebam cum ar arata blogul meu, daca in fiecare zi ar posta altcineva si nu eu. Am sa incerc acest experiment. In plus ii va ajuta sa-si spuna off-urile, asa cum poate nu au reusit sa faca acest lucru. Te eliberezi atunci cand scrii. Cel putin mie asa mi se intampla, mai usoara, mai libera. Sa dai drumul la ganduri, folosindu-te de cuvinte, sau chiar imagini. Ma gandeam ca ar fi interesant, ca urmatoarea mea postare sa se constituie doar din imagini, iar tu cel care citesti postarea mea, sa scrii despre mine, folosind imaginile. Poate ca nu ar fi deloc greu, sa te joci in cuvinte. E un exercitiu pe care eu l-as practica. Sau ar putea fi altfel, sa postezi tu imagini, care sa ma ilustreze pe mine,asa cum ma vezi tu. De altfel, o imagine cu o persoana, poate spune atat de multe lucruri, incat de foarte multe ori, ai putea scrie un roman, despre aspect, trairi, emotii. O lume in culori, fara vorbe, cu umbre, si expresii. Adevarul e ca cel mai simplu lucru, sa-ti dai seama de trairile cuiva, de starea emotionala.Incep eu exercitiul de azi cu o imagine. Cuvintele sunt la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu