Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 10 martie 2014

Cum se reflecta frumusetea interioara in cea exterioara?

Ca si femeie, inca de la varste fragede te visezi in postura de...mireasa. Te imaginezi cum ai arata imbracata in rochia aceea alba, de printesa. In timp ce anii trec, iti schimbi putin probabil conceptul legat de cum vei arata in ziua, in care vei fi regina propriului bal. La fel mi s-a intamplat si mie. Insa un lucru am pastrat: palaria. De cand eram mica, mi-am imaginat ca voi purta palarie in ziua nuntii.
Cat de multa munca implica pregatirea unei singure...zi! Nici nu-ti imaginezi cat vei muncii 1 an, pentru o singura zi. Pare ciudat, dar asa e. Sunt multe detalii de pus la punct, inclusiv rochia ta de mireasa, manichiura, coafura,machiajul de mireasa.  Cam tot ce tine de aspectul tau fizic. Pana la urma, vei fi in centrul atentiei, asa ca trebuie sa fii pregatita.Si eu m-am gandit cu cateva luni inainte, la cum mi-ar placea sa-mi arate parul in ziua cea mai importanta! M-am dat pe forumuri, m-am uitat la poze, m-am sfatuit cu hairstilistul meu si am optat pentru un...coc spaniol, care s-a potrivit perfect tinutei si evident palariei. :) 
In ziua nuntii, m-am trezit dis de dimineata si am plecat spre salon. Acolo a inceput transformarea totala. Prima etapa: machiajul. Si asa au inceput tot felul de combinatii de fonduri de ten, nuante pentru pometi, pentru sprancene, ruj, rimel si apoi la final, un spray pentru mentinerea machiajului.
A doua etapa: parul. Mai bine de o ora am stat pe scaun. Era asa de bine, incat imi vine sa adorm. Rezultatul a fost senzational. Sincera sa fiu, cand am iesit din salon m-am simtit cu totul o alta persoana. Parca cineva mi-a oferit un plus de incredere, de frumusete. M-am simtit extrem de sigura pe mine, gata sa mut muntii din loc, daca trebuia!
Se strang extrem de multe emotii intr-o singura zi si crede-ma ca iti va prinde bine un masaj. Reflexoterapia te va ajuta sa elimini tensiunile acumulate. Te va scapa chiar de durerea de cap, pentru ca pregatirea unei nunti, nu e asa de simpla, cum cred unii. Centrul Shakti iti ofera tot felul de masaje, care te vor ajuta cu siguranta sa uiti de momentele tensionate din ziua nuntii! In plus, poti vedea si care sunt noile tendinte in materie de manichiura. :)


Personalitatea ta, frumusetea ta interioara te va ajuta sa devii extrem de frumoasa si la exterior, inclusiv in ziua nuntii! Atitudinea pe care o ai te ajuta sa arati ca esti o persoana puternica si ca momentul sublim si unic din viata ta, poate incepe si ca nimic nu-ti poate umbrii ziua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu