Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 1 octombrie 2014

Gerovital H3 MEN recunoaște vânătorii adevărați!

De-a lungul vremii, si au trecut vreo 30 de ierni de cand visez la vara cea iubitoare de piele dezgolita, am avut parte de tot felul de tipuri de cuceritori: unii de-a dreptul haiosi, altii care au luat prea in serios iubirea, altii care au stiut sa-i acorde meritul cuvenit. Ma pufneste rasul cand imi aduc aminte de momentele cand eram adolescenta si cand ei, reprezentanții sexului tare, isi incercau norocul in inima mea. Nu multi au trecut pragul, pt ca putini au inteles cine sunt,  ce-mi doresc.
Noi, femeile suntem mai profunde: nu ne aruncam privirile spre picioarele si pieptul bărbaților,  insa ne place sa remarcam bunul gust. Ce inseamna? Ei bine, pt mine inseamna un barbat căruia sa-i placa ce vede in oglinda...mea. :) Adica: o tinuta ingrijita, completata de un look îngrijit: curat, miros placut si evident un farmec propriu. Nu de alta, dar mirosul natural al sudorii nu ma atrage absolut deloc si nici mirosul respirabil incarcat cu iz de ceapa sau usturoi. Ce sa fac, nu m-a crescut mama la coada vacii, poate altfel apreciam mirosurile...bio respirabile. :))
Imi place sa ma las cucerita, imi place sa fiu vanata de gesturi romantice, ador sa fiu rasfatata, contrazisa, sa fiu mereu provocata, sa fiu surprinsa, ca de exemplu, sa ma trezesc, sa deschid ochii si sa vad langa mine un buchet imens de trandafiri. :)
Ador mancarea facuta acasa, asa ca o cina pregatita de vanatorul inimii, ar fi la fix pt o seara cu multa adorata sa caprioara. :-) Ei bine,pe langa priceperea in bucatarie, barbatul gusturilor mele trebuie sa aiba si simtul umorului, nu de alta dar seriozitatea e buna in momentele potrivite. In plus, e minunat sa razi cand de fapt...plangi. :) Acela care reuseste sa-mi provoce o astfel de bucurie este cu siguranta cel care merita sa fie zi de zi langa inima mea.
Imi plac nebuniile momentului, asa ca mi-ar placea sa fiu furata in toiul noptii si servita pe cel mai inalt punct al orasului cu un pahar de sampanie sau vin.
Pe langa nebunia momentelor, mi-ar placea ca vanatatorul inimii mele sa nu fii lipsit la orele de bune maniere: nu mi-ar placea sa degust cina in timp ce el verifica isi verifica nasul.
 Vanatorul inimii mele face parte din viata mea si a facut toate nebuniile de mai sus, altfel nu-mi doream sa-mi petrec toti anii ramasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu