Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 18 octombrie 2021

Ziua bună, începe cu o cafea sublimă!

 Acum 9 ani am renunțat la cafea, însă doar pentru o perioada limitată. Când am rămas însărcinată am devenit sensibilă la anumite gusturi, inclusiv la gustul de cafea,dar și la mirosul acesteia După ce am adus-o pe lume pe minunea mea de 8 ani, am ales să nu mai beau cafea, ca să nu-i transmit prin laptele matern energia cafelei. De câțiva ani m-am reapucat de băutul cafelei, mai bine zis de savuratul ei! Și dacă preț de 3 ani nu am mai băut cafea, când m-am reapucat de acest obicei atât de plăcut, am început să beau cafeaua fără lapte și fără zahăr. Și am început să-i simt aromele, să-i simt tăria, să mă bucur de ea. Înainte beam zahăr cu cafea și cu lapte, și nu cafea cu lapte și zahăr. Pur și simplu mi se părea amară cafeaua și nu puteam să beau altfel cafeaua. Îmi plăcea că era dulce și avea așa o tentă de cafea. Acum nu aș mai putea să o beau cu lapte sau cu zahăr. Înainte beam multe cafele pe pe zi, parcă era o chestie de rutină, nu de gust sau de aromă. Acum însă lucrurile s-au schimbat. Nu beau mai mult de 3 cafele pe zi, însă acelea trebuie să fie sublime.

   Dacă nu îmi da deșteptarea alarmă telefonului, îmi da trezirea motanul meu. El e cel care deși încă e noapte afară, îmi spune că e momentul să ne începem ziua și cum altfel decât alături de o ceașcă de cafea caldă. 

Îmi place dimineața să-mi savurez cafeaua și să fie caldă. O beau încet, să simt fiecare aromă. Vara recunosc că îmi plăcea ă beau cafeaua rece sau nu-mi displăcea dacă era rece. 

Când eram mică îmi plăcea tare mult să mestec boabe de cafea. Cafeaua era boabe, nu se găsea cafea măcinată sau poate că așa mi-a rămas mie in memorie.  Eu așa rețin că cea care era măcinată, nu era foarte aromată sau poate nu era pentru modul nostru de preparare: la ibric. Până de vreo jumătate de an am băut cafeaua tot la ibric. Mi se parea cea mai buna. Apoi am cumparat o cafetieră cu presă. Torn apa fierbinte peste cafeaua măcinată, apoi o presez.

Fiica mea are 8 ani și până de curând nu a știut cum arată boabele de cafea...nimeni din familie nu mai cumpără cafea boabe. Eu însă am primit de curând cafeaua Etolia și eram că un copil când am primit-o: musai să o deschid, să miros și să gust! Pfuai! Am și ronțăit niște boabe, apoi  a doua zi am mers să-mi cumpăr râșnită de cafea. E motivul suprem pentru care am achiziționat râșnită.






Nu pot să descriu cum s-au simțit papilele mele gustative, toate simțurile...efectiv am savurat fiecare gură de cafea. Și apropo de asta,motanul meu, cel cu care îmi încep mereu ziua, a venit și el curios să îmi miroasă cană de cafea. Și nu mai pleca de la ea! Nici nu pot să mă decid care m-a cucerit cu totul, pentru că aromele sunt diferite și ambele te cheamă să te bucuri de ele. Cafeaua cu aromă puternică, groasă în gură cumva, parcă trebuia să o mesteci. Și nu a fost nevoie să pun o cantitate mare de cafea măcinată. Dar cum mirosea în casă! Un odorizant mai bun nu puteam să găsesc!







Cum lucrez de cu noaptea în cap, ca să nu fac gălăgie în toată casă, îmi măcinam cafeaua cu câteva ore înainte de trezire,și apoi turnam apă fierbinte peste ea, o presam și apoi direct în termosul de cafea. Abia așteptam să ajung la muncă să deschid termosul, să o miros mai întâi și să o savurez. Încă era fierbinte! Și cum eu beau cafeaua doar pentru gust, această cafea îmi desfată toate simțurile. E ceva cu adevărat sublim! 

Nimic nu se compară cu aroma de cafea proaspat macinată! Sinceră să fiu, Etolia e o cafea cu adevărat sublimă. E acea cafea care se savurează, parcă simți fiecare boabă de cafea măcinată. E foarte fain că pe kfea.ro găsești cafeaua de care îți vorbesc, plus multe alte produse, de la cafea boabe la cafea măcinată, și evident găsești și expresoarele care să te ajute să scoți toată aroma desăvârșită a cafelei! Acest magazin online de cafea îți este la îndemână de oriunde comanzi! Click și e la ține acasă, la ține în bucătărie! Nu cred ca există vreun simț pretențios care să nu fie desfătat! Tu ce mai astepți? Ziua e mai bună când savurezi o cafea bună în compania celor dragi ție!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2021.



Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere