Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 4 octombrie 2021

Fiica mea inspirație de zi cu zi!

   Nu cred că există dimineață care să mă găsească tolănită in pat. Și nici nu cred că îmi lipsește acest aspect. Până la urmă te înveți cu o rutină, și îți dai seama că de foarte multe ori rutina zilnică e atât de bună, chiar și atunci când te gândești că ai vrea să rupi ceva din cotidianul tău zilnic. Mă bucur când mă trezesc noaptea să merg la munca, când apare de nicăieri motanul meu și e cel mai fericit din lume că mă vede, că stă lângă mine până ies pe ușă, că e gata să mă urmărească atent când mă spăl pe dinți, că mă urmărește tacticos când mă îmbrac și că parcă ar zice uneori că poate nu am luat cea mai bună decizie când am ales bluza cea neagră... Asta e! Uneori pot fi și eu neinspirată, dar totuși, ce nu știe el, e că negrul nu se demodează, că se asortează la orice, că e o culoare elegantă și că nu dai niciodată greș cu ea!

Doar fiica mea mă mai ceartă:" iar mami cu negru..." " dar mai pune și tu un pic de culoare pe tine, hai măcar o curea ceva..." Da, fiica mea e inspirația mea zilnică. Are 8 ani și știe exact ce combinații vestimatare o avantajează, are curajul să combine forme, culori. Știe să fie îndrăzneață, are stilul ei aparte, o combinație care denotă caracterul ei puternic. Evident, că o avantajează și constituția: orice imbracă, arată extraordinar!

   Știi acel articol vestimentar pe care îl vezi pe umeraș și te gândești că e cel mai simplu și fără sens? Fix acela îl alege și știe cum să-l pună în evidență. Recunosc că învăț de la ea. Avantajul e că uneori putem face schimb de haine. Suntem apropiate ca și mărime, mai bine zis " am intrat eu la apă" la marimi. Singura diferență e că eu sunt puțin mai inaltă decât ea,momentan, dar asta nu e deloc o problemă!

 Atunci când vreau sa fiu indrazneață, vreau să suprind, vreau să mă suprind și pe mine, stiu sigur că dacă o rog pe ea să abordeze dulapul meu și să găsească combinația care să facă acest lucru, mă va salva!

  Încă rămân la negru. Îmi place, dar recunosc că uneori mai adaug o mică pată de culoare, sub formă de broșă, poate o esarfă, acum depinde de ținută. 

Mai nou ador pantalonii de piele, gecile de piele și cum stiu că pe https://answear.ro/ găsesc exact ce caut, am intrat rapid să nu îmi pierd marimea din coș. Așa se face că pe https://answear.ro/h/geci-de-piele.html am găsit gecile de piele care mi se potrivesc, iar  pe https://answear.ro/h/pantaloni-piele.html pantalonii de piele care vin bine oricăruia dintre noi! Acum să nu facem diferențe intre sexe, pentru că și bărbații adoră vestimentația de piele. Și nu, nu e necesar să conduca un motor turat.

Pentru mine am ales această geacă de piele!


https://answear.ro/p/liu-jo-geaca-ramones-de-piele-379361?channable=00850769640031323930313735ec&ref=Channable


Am găsit și perechea de pantaloni în care nu doar aș ieși pe stradă, dar nu i-aș mai da jos de mine!


https://answear.ro/p/pieces-pantaloni-457992?channable=0085076964003135363430353705&ref=Channable


Evident că va trebui să iau câte 2 bucăți din fiecare, pentru că sunt convinsă că și fiica mea își va dori o astfel de tinuță. Ba chiar m-ar felicita pentru alegerea facută! Poate că ea ar alege o geaca roșie de piele, de fapt sunt cam sigură că așa ar fi. 

Fiica mea e cea care mă motivează să ies din rutina perechei de blugi și a bluzei pe gât. Cand ea mă aprobă, atunci știu sigur că pot "da gata" pe oricine. Ea este cel mai mare critic al meu, dar și cel mai mai mare fan al ținutelor mele. Când aleg un obiect vestimentar tot timpul mă întreb ce ar zice ea, dacă i-a plăcea, asta în zilele când în anumite ore nu e lângă mine, pentru că, în rest mă sfătuiesc cu ea, pentru că stiu sigur că așa nu dau greș.

Ba mai mult de atat, ea m-ar încuraja să particip cu cel puțin o fotografie la concursul internațional de creație vizuală! Știai că și tu poți participa și poți câștiga chiar 5000 de lei? Cum? Păi zic eu ca nu e deloc greu! :Realizează o fotografie sau un scurt videoclip și postează creația pe profilul tău de Instagram. Arată-le celor de la Answear de unde îți iei doza de motivație și inspirație în fiecare zi!


Pe https://lifespirationstartshere.answear.ro/ găsești chiar toate detaliile de care ai nevoie pentru a intra în concurs și cu siguranță că pe lângă că poți câstiga, poți deveni popular/populară și cine stie de unde vine inspirația pentru următoarea ținută sau ce oferte de joburi ți se oferă? Să știi că dacă nu participi, nu ai cum să câștigi. :)

Cum trăim in era fotografiei digitale, a video-urilor, cu siguranță că vei putea câștiga like-urile tuturor și implicit și premiul cel mare. Și eu o voi inscrie pe fiica mea, pentru că ea e marea mea inspiratie!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2021.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu