Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 6 octombrie 2021

Fares pentru toată familia mea!

  Până când nu ai probleme cu somnul, nu-ți dai seama cât e de important să dormi, să te odihnești mai bine spus. Eu am un principiu: "nu contează cât dormi, ci cum dormi: calitatea somnului!" Poți să zici că ai dormit 8 ore în 8 reprize, și când te trezești să te simți de parcă nu știi dacă e zi sau noapte, unde ești sau cât ai dormit!

Apoi când vezi că te trezesti noapte de noapte, că nu reușești să dormi, decât după câteva ore de uitat pe tavan, te gândești să recurgi la tot felul de medicamente, și urmezi calea "bătutului la ușile medicilor"! Și crede-mă, mama e cel mai bun exemplu în acest sens; nu tratezi cauza, tratezi doar "nesomnul" momentului. 

Am apelat și eu la medicamente în acest sens, o perioadă foarte scurtă.Terapiile alternative m-au ajutat să-mi dau seama că trăiam doar iluzia momentului, că de fapt nu am rezolvat cauz, ci doar efectul! Și evident doar de moment...așa că am recurs la alternativele naturale: mai o lavandă, mai un ceai de valeriană,iar după ce am descoperit și cauza nesomnului meu,ajutată de natura, de ce am cules din natură, am reușit să ajung chiar să mă odihnesc! Chiar și cateva ore de somn bun te fac să fii alt om pe parcusul intregii zile!

Totul pleacă din natură! Natura ne furnizează tot timpul cele mai bune soluții!

Cele mai bune exemple le am de când s-a născut cea mica, fiica mea. Deși are deja 8 ani, pentru mine rămâne cea mică. Când ai copii, cu siguranță ești mereu în priză și mereu te confrunți cu situatii care de care mai ciudate, dar și care te determină să-ți dai seama cât de importantă este sanătatea! Cât e important să fim sănătoși! 

Ca orice copil a avut și ea perioadele ei, e drept, și Îi mulțumesc lui Dumnezeu că au fost puține, așa de nas înfundat, de gât roșu și de tuse. Te duci cu copilul la medic și evident că primești direct rețeta, probabil să-i treacă copilui cât mai repede și să nu-l streseze prea tare perioada de viroză/răceală.

Și îi dai copilului siropul de tuse prescris, care conține și alte substanțe,pe lângă plante, și îți dai seama uneori că după 5 zile de administrat, spui stop, îți aduci aminte că mama și bunica îți trata tusea cu ceai de cimbrișor și de scai vânăt și o ieșire la munte, și te bucuri că încă mai găsești așa ceva prin farmacii, prin plafare, prin drogherii. 

De fiecare dată, dar de fiecare dată, siropurile pe bază de plante au dat randament, mai ales pentru cea mică a mea. Și eu când am vreo problemă respiratorie, la nivel de gât, dar de fiecare dată apelez la remediile naturiste: sirop de pin, cimbrișor, eucalipt, bomboane care să conțină combinațiile menționate,și ceaiuri fierbinți.

Când eram mică țin minte că aveam niște răceli, încât de fiecare dată biata mama trebuia să recurgă la injecții cu antibiotice: era necesar sa trateze amigadale inflamate și să reducă și febra mare. Nu puteam mânca, de multe ori eram mai mult la baie, decât în pat. Și de fiecare dată finalul era acompaniat de o tuse care mă ținea multe săptămâni...țin minte că făceam febră musculară la burtică, de la atâta tușit. Și de fiecare dată ai mei mă tratau  cu ceai de scai vânăt. Era singurul remediu care chiar funcționa pentru mine! 

Și mierea, alături de propolis ( pe care eu îl consider cel mai puternic remedium pentru a elimina orice problema în gât ) făceau parte din lista de remedii cu care mă tratau ai mei.

E perioada aceea din an când virozele sunt la ele acasă! Că e vorba de un curs de nas, o tuse sau doar un mic inconvenient în gât, toate te fac să nu fii în apele tale: ba nu poți să te odihnești, ba te trezești cu nasul înfundat, ba nu știi prin ce batistute să-l mai suflii...

E bucurie când știi că încă mai există producători românești pe piață, care știu că totuși cele mai bune combinații pentru tratarea sau prevenirea anumitor boli, vin din natură.

Fares este acela! De altfel, pentru mine este cel mai bun! Țin minte că mama ne dădea când eram mici, biosept. Și eu i-am dat fiicei mele, varianta pentru copii! Și e bucurie să vezi că după mai bine de 30 de ani, te reîntâlnești cu cineva cu care ai crescut și care te-a ajutat în situațiile limită!

Copiii pot fi dificili când vine vorba de administrarea diferitelor tratamente, fac nazuri, ba că nu le place gustul, ba că nu le place mirosul... iar sarcina părinților devine una dificilă, atunci când trebuie musai să administreze tratamentul: începi să creezi povești, să te transformi în diferite personaje, inventezi tot felul de jocuri...poate, poate convingi eroul cel mic să nu mai strambe din nas...

Cei de la Fares zic eu că au făcut magie sau au vorbit cu ceva magician, altfel nu-mi explic cum de au descoperit rețeta perfectă pentru siropul pe care fiica mea îl ia în această perioada fără să comenteze. :)) Ba chiar mă întreabă, când poate să-l ia și cât! " Mami e așa de bun!" Eu mă bucur nu doar că e bun, ci și că își și face treaba! Dar evident, mă bucur că nu trebuie să conving zâna că am ales ce e mai bun pentru sănătatea ei!




Siropul este dulce, ca să fie agreat de cei mai mici, și conține printre altele muguri de pin, frunze de pătlagină,flori de salcâm și scaiul vântului!

Pe lângă acest sirop, aseară s-a răsfățat cu un ceai care mirosea că la bunica acasă, exact ca în nopțile reci de toamnă!



Și nu, nu a pus nici miere, nici zahăr în el. De regulă, nu bem ceaiul îndulcit, însă acesta nici nu ar avea nevoie de "artificiu" ca să fie băut: are un gust foarte bun așa cum e! Și are exact combinația perfectă: plante medicinale cu cimbru de cultură, muguri de pin și scaiul vântului! Și poate fi administrat încă de la 3 ani!  Acum recunosc că am savurat și eu o cană de ceai cu fiica mea, că până la urmă plantele nu au făcut rău nimănui, nu? Și până la urmă prevenția e cea mai bună!

Și cum cineva în familie trebuie să o ia pe urmele fiicei cu un pic de răgușeală, soțul meu e și el pe lista de administrare. Nu a strâmbat nici el din nas când i-am oferit  acest sirop!




Nu avea cum să mă refuze, mai ales că e și dulce, și în plus îi face și bine: că doar are combinația ideală de plante medicinale: lichen de piatră, cimbrișor, rădăcina de lemn dulce, muguri de pin și scaiul vântului, printre altele.

Când cei mofturosi nu te refuză, înseamnă că ai găsit varianta ideală! Și da, avem multe plimbări zilnice, când toată lumea ia pauză de la apă, ceai sau mâncat, atunci ne "respectăm gâtul și ni-l bucurăm" cu aceste pastile!




Acestea au printre altele, tinctură de propolis! Pentru mine mereu funcționează! Acum eu iau aceste pastile din când în când, și doar ca prevenție, dar la ce gust bun au, aș putea să le iau zilnic. Evident că nu exagerez, trebuie luate la nevoie, ca orice alt remediu.

Și ca să știi, aceste sunt produsele care le folosesc pentru toată familia mea!




Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2021.

Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere