Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 13 octombrie 2021

Toate într-un singur loc!

 De cele mai multe ori, orice implică un volum mai mare de treabă, înseamnă categoric stres. Oare am luat cea mai bună decizie? Oare unde să găsesc cele mai bune prețuri? În câte locuri am de umblat sau câte clickuri trebuie să dau că să ajung unde trebuie? Din câte locuri trebuie să cumpăr? Oare mă sincronizez cu toate,în așa fel încât muncitorii/meseriașii să înceapă treaba la timp?

Sunt multe gânduri și multe întrebări, mai ales când începi renovarea unei case sau a unui apartament. Da, e importantă evident și suprafața, pentru că e vorba de alte costuri, de alt timp de execuție, de timpul de finalizare, dar până acolo, ai atâtea de luat în calcul. De multe ori te apuci de capul tău să colinzi magazinele ca să-ți faci o idee despre ce ți-ai dori sau poate doar ca să găsești cele mai bune prețuri.

Și zile după zile, îți dai seama că nu reusesi să le găsești poate pe toate în același loc, la cel mai bun preț. Pe lângă faptul că e pierdere de timp, e și pierdere de bani: plimbatul cu mașina, taxi sau autobuz înseamnă bani cheltuiți. Și după ce ai fost așa prin toate magazinele posibile, ajungi acasă super obosit și îți dai seama că mai e cale lungă până la achiziție, ce să mai vorbim de renovarea casei, propriu-zise. De foarte multe ori astfel de impedimente te determină să amâni începerea propriu-zisă a lucrărilor.

   Eu țin minte că atunci când ne-am apucat de renovarea noului apartament a fost o adevărată aventură! Știam ce ne dorim, însă ne-am trezit și cu banii dați și fără anumite produse, pentru că oamenii care ar fi trebui să achiziționeze pentru noi anumite produse, au luat banii și s-au făcut nevăzuți, asta deși am apelat la ei prin intermdiul altora pe care deja îi cunoșteam. Din păcate, am ajuns sa afirmăm că nu mai știm cine e de cuvânt și cine nu....

Și uite că o iei de la capăt, plus că e enervant să te lupți cu morile de vânt, să tot dai telefoane, să le spui că totuși, banii sunt ai tăi și că vrei produsele, pentru că nu le-ai comandat că să le pui la expoziție pe casa scării. Plus că nu poți face rabat de la calitate când vine vorba de materialele pe care urmează să le achiziționezi: de la parchet, la lavabilă. Până la urmă, e vorba de confortul tău și nici nu cred că e deloc plăcut să pășești și să auzi cum scârțâie pașii tăi noaptea, pentru că parchetul nu a fost montat corespunzător, de exemplu. Sau să te trezești că "pereții încep să plângă" pentru că nu există barieră de transfer termic, pentru că termoizolația nu a fost realizată corespunzător. Sau că adezivul plăcii de faianță trebuie să fie și el de calitate, dacă nu vrei să te trezești că se dezlipesc plăcile fix când nu te așteptai...

Acestea că acestea, dar să vezi când trebuie să alegi instalațiile sanitare sau instalațiile termice...sunt atâtea la câte trebuie să te gândești. În primul rând, nevoile tale că tot unitar, ca familie. De ce am nevoie cu adevărat la bucătărie, ce baterie sanitară, ce culoare, trebuie să montez și o mașină de spălat, o mașină de spălat vase, îmi trebuie robineți, evacuare...de care să fie...sunt multe detalii pe care nici eu nu le știam în detaliu, dar când ai oameni care fac acest lucru toată ziua, cred că nu e neapărat nevoie să îți bați capul...nici măcar când vine vorba de preț. 





 Sunt poate doar câteva situații la care poate că nu te gândeai. Că să nu mai zicem de costurile financiare. Poate că ai făcut rabat de la calitate la anumite produse, din ideea de a face economie, și te trezeșți că acel lucru necesită o reparație ulterioară, care te costă mult mai mult decât dacă foloseai materiale de calitate de la început. Plus, că nu e obligatoriu ca acele materiale să fie și scumpe. Le poți obține la un preț bun și mai mult de atât, le poți achiziționa toate din același loc. Știu că sună ideal, dar și e chiar real. Poți face comparații de prețuri, le obții de la producător din același loc și în plus, ai parte și de consultanță gratuită, trebuie doar să ai la îndemână întrebările, ca să obții răspunsurile suplimentare. Îți poți alege consultantul care te să te ajute și o poți face chiar online, pentru că există un grup dedicat clienților ca ține! Și dacă mai pui, că acești oameni că fac acest lucru de mulți ani, cu siguranță că ai înțeles că e vorba de seriozitate maximă! Recenziile altor clienți îi menține pe primele poziții în alegerile cele mai bune!

Ce zici? Te apuci și tu de renovarea casei, fără te gândeșți cu groază câtă treaba implică? Eu zic să arunci și tu o privire pe https://vindem-ieftin.ro/ să te convingi de tot ceea ce ți-am zis eu mai sus!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2021.





Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere