Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 25 octombrie 2021

Permite-ți să fii frumoasă, chiar și azi!

Permite-ți să fii frumoasă.... chiar și azi!

   Nu știu ce poate fi mai plăcut decât să stai acasă,conectată la muzică preferată,cu telefonul în mână și să alegi ce îți place cel mai mult?
   Îmi place să cercetez mult atunci când fac achiziții. Să caut recenzii,să caut evident cel mai bun preț la aceeași calitate la superlativ! Pe principiul: dai un ban,dar să știi că merită!
Îmi place să caut multe informații pe internet. Dacă un site are și recenziii de la cumpărători,dacă are o pagină de facebook și în primul și adresă de email plătită și un număr de telefon valid,pt mine înseamnă că pot să mă apuc de selectat dintre produsele disponibile!

   Îmi plac tare mult bijuteriile: să le cumpăr,să le port,să le ofer! Cred că o bijuterie denotă feminintate,cred că fiecare dintre noi dăm personalitate acelei bijuterii! E important cum porți acea bijuterie: cum o pui în evidență,cu ce haine o accesorizezi,la ce eveniment o expui!
Când găsesc multe bijuterii care îmi plac și știu că nu le pot alege pe toate,contează foarte mult să pun în balanță toate calitățile acelei bijuterii,utilitatea ei,evident prețul.
Apreciez foarte mult când cineva îți pune la dispoziție asistență tehnică: poate că anumită piatră prețioasă sau semiprețioasă se potrivește cu zodia în care eșți născut, poate că închiderea unei perechi de cercei nu este pe placul tău,poate că lungimea cerceilor nu te avantajează și dacă cineva îți poate face chiar o simulare cu produsul respectiv, chiar e perfect! Să vezi cum ti-ar sta cu acea pereche de cercei,cât de bine te prinde colierul. Oare îl vei purta zilnic sau doar la anumite evenimente?
Până la urmă purtarea zilnică,înseamnă uzură și trebuie ținut cont și de acest aspect atunci când alegi o bijuterie.

Încă ceva de ținut minte: am perechi de cercei,care deși au un sistem de închidere bun, și îi port cu drag și plăcere și nu mă dor urechile de la ei,seara trebuie să-i dau jos pt că sunt incomozi la dormit…
Am și anumite lanțuri/coliere care agață părul și mi-l rupe, sau care agață hainele,din cauza pietrelor pe care le au. Și deși arată foarte bine,le pot purta la anumite evenimente,timp limitat…deși le ador pentru cum îmi pun cum în evidență anumită ținută sau cum îmi dau o anumită forță!
Eu așa cred: bijuteria pe care o alegi,o porți, este strâns legată de personalitatea ta, de ceea ce transmiți cu adevărat! E ca atunci când porți o rochie elegantă,o pereche de încălțări elegante. Eșți irezistibilă și lumea vede asta!
Nu e ușor nici când vine vorba de inele! Am pățit să-mi iau inelul mult visat,dar montura se agăță de tot ce ajungea în contact cu el, plus că și zgâria. Am pățit să-mi zgâriu ecranul telefonului cu el…
Și chiar dacă e greu poate să-ți dai seama când cumperi un inel,și poate cu atât mai mult online,însă dacă ți se asigura returul gratuit, eu zic că nici nu trebuie să-ți faci probleme!
Dacă mi se oferă și transportul gratuit,m-a cucerit deja pe jumătate. Deja sunt la jumătatea comenzii și poate mai adaug și un inel de argint,pe lângă brățară, colier de argint, și musai o pereche de cercei!








E super important ca după procesarea comenzii de către firma de unde ai cumpărat,expediția să se facă în cel mai scurt timp,pentru că tu să te bucuri de produse cât mai repede! Și pe lângă acest lucru,acest aspect cu expedierea rapidă,e super important,mai ales când faci o comandă și urmează să o oferi cuiva cu o anumită ocazie,în sensul că te poți baza că produsul comandat va ajunge când trebuie la acea persoană.
E foarte bine când firma care îți livrează produsele să dispună și de pagină de facebook,că să poți vedea recenziile altor cumpărători,poate chiar cu poze ale produselor, ceva real!
Cel mai tare ar fi dacă online cu ajutorul unui program virtual, ceva de genul,să ți se  măsoare circumferința mâinii sau a degetului,ca tu să nu greșeșți în privința lungii brățării sau a dimensiunii inelului. Pt că noah, nu există un standard legat de vârstă, sex sau înălțime. Suntem diferiți,iar dimensiunile bijuteriilor nu sunt corelate cu înălțimea,vârstă sau kg,așa cum ar fi la articolele vestimantare.
Și încă ceva,sinceră să fiu dacă mai primesc și un voucher la abonare sau la prima comandă,am și plasat-o fără să stau să adept!
Și sunt super venite voucherele periodice,care să te stimuleze să cumperi. Și cardurile de fidelitate sunt super motivante pentru orice client. Și fidelizare constantă și adaptate preferințelor clientului!
Poate chiar câte un cadou la fiecare comandă, nu ar strica! Recomandarea fiecărui client,contribuie cu siguranță la sporirea comenzilor! Și la creșterea volumului de produse comandate!
Și poate că nu ar strica chiar și giveaway-uri pe paginile de socializare!
Sincer, eu aș aprecia un try-at home box pentru un client oarecare,care să nu fie cunoscut publicului!
Sinceritarea și review-ul unui simplu client pentru bijuteriile de argint, face mult maj mult decât review-ul unei vedete, și aceea plătită…

                                       https://www.indira.ro/magazin/?filter_metal=argint-925

Acum că mi-am găsit bijuteriile mult visate,mă pregătesc să-i scriu Moșului Crăciun, ca să aibă timp să-mi îndeplinească toată dorințele. Tu ce mai aștepți? 
Permite-ți să fii frumoasă, chiar și azi!

Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2021.

3 comentarii:

  1. Mi-a placut articolul, multumesc mult pentru recomandari ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere