Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 7 octombrie 2013

Doctorul personal al parului tau!

Dintotdeauna am considerat ca podoaba capilara este extrem de importanta pentru o femeie! Atunci cand mergi la un eveniment special, gen o nunta, un party, un botez, de fiecare data te gandesti cum sa-ti aranjezi parul. E normal, aranjarea parului pune in evidenta tinuta sau o completeaza. Parul, la fel ca si unghiile noastre fac parte din Cv-ul personal, din cartea de vizita. Asa ca, pentru a reusi sa avem parte de o coafura care sa reziste, folosim produse specifice cum ar fi, spuma de par, fixativul. Pentru mai mult volum, de multe ori ne tapam si parul. Pentru a obtine coafura dorita folosim uneori placa de intins parul, foenul, peria rotativa. Asta inseamna ca folosim aer la temperaturi inalte. In timp toate aceste trucuri pentru o coafura senzationala, inseamna degradarea parului. Vopsirea parului duce la degradarea acestuia. Eu am parul blond, vopsit. Pentru a obtine culoarea dorita uneori am folosit vopsele pe baza de amoniac. Firul meu de par este subtire, iar in timp datorita vopsirii  a inceput sa dea semne ca nu se " simte prea bine". A inceput sa devina term, sa devina fragil, sa se rupa destul de usor, sa se incalce. Problema cu incalcitul o am de multa vreme, chiar daca in ultimele luni am folosit doar vopsele fara amoniac. Doar un sampon, care sa-mi ofere elasticitate si volum nu a fost suficient, asa ca am apelat la tratamentul intensiv de regenerare de la Gerovital Plant. Pentru ca dupa 2 saptamani de la folosirea kitului Gerovital Plant tratament, parul meu a inceput sa dea semne ca-si revine, am zis ca trebuie sa incerc si samponul pro color, tot din gama Gerovital Plant a celor de la Farmec, pentru o culoare de durata.  Am observat ca blondul parului meu era de aceeasi intensitate ca dupa prima vopsire. In plus, parul meu incepea sa fie mai usor de pieptanat si incepea sa-si recapate stralucirea de alta data.
Pe parcursul tratamentului  de regenerare de la Gerovital Plant am evitat sa mai folosesc foenul de par, placa si produsele de styling. Si a meritat! Diferenta a fost pe..parul meu.:)  Era extrem de neplacut inainte sa folosesc gama Gerovital Plant, sa-mi descalcesc parul. Era un proces enervant dupa fiecare spalare. De multe ori imi venea sa iau foarfeca si sa tai, unde nu reuseam sa-mi piaptam parul. Acum am pus foarfeca deoparte :) Nu mai e cazul sa ma mai gandesc la ea. Parul este oglinda sanatatii. Carentele de vitamine din organism se vad pe parul nostru. 
Eu  folosesc si acum o data pe saptamana masca de par pro color de la Gerovital Plant. Produsele @Farmec au fost intotdeauna de buna calitate, dovada stau cei 120 de ani de traditie si produsele care se gasesc astazi atat in casele romanilor, cat si in casele celor de peste hotare!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu