Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 10 octombrie 2013

Sambata Nicoleta are 2 luni!

Sambata pitica mea face 2 luni! Ce repede trece timpul, insa ce frumos se prelinge pe acele ceasornicului. In fiecare zi fiica mea ma suprinde cu ceva: un sunet, un gest nou. E mortala cand rade in somn, dar rade. Ma bucur de ea in fiecare clipa. E mare povestitoare. Atat de multe gangure. Deja are orele ei de somn si de papa. Se trezeste noaptea pe la 2:30 de minute. Mananca si apoi are chef de povesti. Rade, inca chiuie, gangureste, iar mie imi e un somn de numa numa. Sunetele ei, surasul ei perfect imi alunga orice stare de somnolenta. E un copil vesel, minunat si povestitor! Sunt o mama fericita si implinita. Nicoleta ne-a umplut viata de momente minunate. Ma trezesc razand, ma culc razand oricat de obosita as fi. Ea este motivul pentru care fiecare zi este diferita in sensul frumos :) De abia asteptam Craciunul. Inainte de asta, sotul meu isi va sarbatori ambele fete pe 6 decembrie. Dupa Craciun va urma primul revelion in 3, prima partida de pescuit in 3 si apoi primul concediu la mare in 3. Multa lume ma intreaba daca vreau sa mai fac inca un copil. Abia am trecut de prima nastere :)) Insa sincera sa fiu nu-mi mai doresc 2 copii. De ce? Am prea multe exemple de frati care nu se inteleg, inclusiv eu cu fratele meu, care ne-am indepartat extrem de mult, incat nu vreau ca si ea sa treaca prin experienta mea. Eu vreau ca Nicoleta sa nu aiba parte de experientele neplacute de care am avut eu parte, vreau sa fiu langa ea atunci cand are nevoie de mine, sunt dispusa sa fac totul pentru fericirea fiicei mele. Si acum, desi e micutza, cere sa fie luata in brate. Nu ii refuz niciodata acest lucru. O strang in brate toata ziua. O dragalesc si sunt langa ea trup si suflet. 
Desi sambata va implini 2 luni, deja iubeste muzica. Nu e de mirare. Toata ziua asculta muzica. Doar Music Fm! Este radioul meu de suflet. In plus, chiar si cand era in burtica eu ascultam acelasi radio.E mortala, cand ruleaza vreo piesa de la Michael Buble sau de la Adele se opreste din ceea ce face, isi deschide tare de tot ochisorii si asculta. Are gusturi bune fiica mea. Nici nu se poate altfel. In incheiere o piesa frumoasa pentru fiica mea, ca tot ii place Michael Buble: La multi ani iubirea mea!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu