Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 29 octombrie 2013

Acasa la LuxuryGifts


Ce repede a trecut si anul 2013! Deja suntem la inceput de 2014, iar eu si familia mea am fost invitati de Revelion la LuxuryGifts. O familie minunata, cu 2 copii, unul de 1 an si celalalt de 3 ani. O fetita, pe numele ei, Lebada Muzicala cu Swarovski.
Fetita Familiei LuxuryGifts-Lebada Muzicala cu Swarovski
Baietelul avea 3 anisori si era nascut chiar de Craciun. Numele lui era Mickey - Rama foto si jurnal Disney.
Ambii copii extrem de frumosi. Parintii, mama Fuchsia Temptation si tatal, butoni Jacke&Son. Eram prieteni de ani buni. Familia LuxuryGifts avea o casa in cartierul Gheorgheni, din Cluj-Napoca. O zona foarte frumoasa. Aveau o casa pe masura: mare, spatioasa, compusa din 5 camere, 2 garaje, o pivnita, o mansarda. De cum intrai pe poarta casei, in stanga era o cusca de caine, caine, care inca se lasa asteptat,iar in dreapta o parte de teren, care vara era tot timpul verde.Casa era prevazuta cu 2 intrari: una dinspre sosea si cealalata prin partea din spate. De cum intrai in casa, prin partea din spate, pe stanga era toaleta, iar pe dreapta o usa mare ce ducea la bucatarie. Una extrem de mare, dotata cu toate aparatele electrocasnice, de la cuptor cu microunde, la frigider. Tot in bucatarie era o usita, de unde intrai in camara. Casa era asezata pe 2 nivele: cel de jos mai prevedea un living imens si dormitorul parintilor. Sus, la etaj, erau camerele copiilor, plus un living mare.
Capul familiei LuxuryGifts este de meserie inginer constructor. El impreuna cu sotia sa, de profesie designer de interior, si-au infintat o firma de constructie. Aveau ca proiecte pe rol, construirea de blocuri si amenajarea apartamentelor. Faceau bani frumosi.:) 
Nu e de mirare de ce casa lor era atat de cu gust aranjata. Nici un obiect din casa nu era intamplator aranjat: aveau multe tablouri, statuete ( aduse de prin diferite concedii ), multe icoane si multe jucarii in camera copiilor. :) In plus aveau si un site de cumparaturi online luxurygifts.ro. De acolo puteai achizitiona cadouri pentru orice categorie, pentru toate gusturile si varstele.
Doamna LuxuryGifts iubea la nebunie florile. Peste tot in casa erau flori: de la yuka la trandafiri japonezi, la crinul pacii, phalaenopsis si multe alte denumiri, pe care nu reusesc sa le reproduc. Aveau chiar si o sera, unde doamna Fuchsia Temptation cultiva diferite plante exotice: cactusi si multe altele iubitoare de umiditate si caldura. 
Asa cum era frumos, si noi ne-am dus cu cate un cadou pentru fiecare membru al familiei. :) Pentru doamna,am luat caseta de bijuterii din alabastru cu capac metalic, pentru capul familiei am cumparat sabia templierilor. Domnul butoni Jacke&Son era pasionat si de istorie. Nu am uitat de cadouri nici pentru copii: pentru baietel am luat o masinuta cu diferite comenzi, excelenta de condus prin curtea casei, iar pentru fetita o papusa, potrivita varstei.
Extrem de serviabili, membrii familiei LuxuryGifts ne-au asteptat cu mancare gatita acasa, cu platouri de prajituri si cu bauturi rafinate. Doamna Fuchsia era extrem de incantata de reteta de rata umpluta, pe care am degustat-o la aperitivul cald. Incredibil de gustoasa! 
Pentru ca nu era prea frig afara, barbatii au pregatit afara pe gratar cateva degustari de carne, ciuperci si alte legume, in timp ce, eu si doamna Fuchsia ne-am rasfatat cu cate o poveste si ne-am jucat cu copilasii.
La miezul noptii am servit o sampanie. Intre timp copiii au adormit, iar noi ne-am continunat povestile la o partida de canasta. A fost un Revelion frumos si linistit! Ne bucurcam ca am fost alaturi de familia LuxuryGifts la trecerea dintre ani.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.
Fuchsia Temptation 















Butoni Jacke&Son







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu