Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 18 octombrie 2013

Stampile si obiecte de papetarie accesibile

Pe vremea cand eu eram mica, aveam o expresie. Mi-a dat o stampila. :) Asta insemna, ca mi-a dat un pupic. Aveam si noi expresiile noastre de prichindei. Timpul a trecut, iar noi, prichindeii am ajuns sa avem la randul nostru...prichindei. :) Peste doua saptamani pitica mea va fi botezata la biserica ortodoxa. Pregatirile pentru botez sunt pe final. Marturii, tort, tinuta..aproape toate sunt gata. Mi-ar placea sa personalizez si mai mult marturiile si plicurile, care vor sta pe mese. Asa ca, as inventa  stampila, care sa aiba forma fetei fetitei mele si pixul cu stampila, al carei amprenta sa aiba urmatorul mesaj: " Eu sunt Nicoleta, am venit pe lume pe 12 august 2013 si am fost botezata pe 2 noiembrie 2013."   As alege pixul cu stampila Classic,Silver efect al celor de la www.stampileonline.ro.
  
Pix cu ştampilă Classic,"Silver efect" cu corp metalic.

Stampila as folosi-o pentru a personaliza fiecare cutie, in care este adapostita marturia de botez, iar pixul cu stampila l-as utiliza pentru a personaliza plicurile invitatiilor. In plus, plicurile ar tine loc de acoperis la cutiuta cu marturia de botez. Apropo de stampila, as utiliza una Trodat Mobile Printy 9440, care sa aiba ca amprenta chipul fiicei mele si care ar arata cam asa asa :

Stampila Trodat Mobile Printy 9440


Amprenta stampilei

Pentru prima aniversare a fiicei mele, de anul viitor as crea invitatii cu ajutorul stampilei si a pixului cu stampila, doar ca as modifica amprenta pixului. Mesajul ar fi cam asa: " Eu, Nicoleta va astept la prima mea petrecere pe 12 august 2014!". Ma gandeam ca anul acesta va fi primul Craciun in 3. Va fi cu siguranta cel mai frumos Craciun de pana acum! Imi aduc aminte, ca pe vremea cand eram eu mica, realizam ghirlande din hartie creponata. Ce frumos ar fi ca hartia creponata sa fie personalizata cu chipurile familiei, cu stelute, oameni de zapada sau chiar cu braduleti! Ar fi minunat de personalizat astfel de ghirlande cu ajutorul stampilelor. Astfel bradul de Craciun ar fi unic si extrem de frumos. :) Intotdeauna am apreciat lucrurile handmade si cu siguranta ca vor fi cele mai valoroase, mai ales sentimental. Cu asemenea amintiri, trecutul fiicei mele va fi unul de poveste. :)
Daca as da timpul inapoi, as personaliza chiar si invitatiile de nunta. As folosi pixul cu stampila, care sa aiba ca amprenta doua verighete, iar pe verighete sa fie trecut numele meu si al sotului meu, iar in centrul gol al verighetelor sa fie trecuta data casatoriei.Cu asemenea moduri de personalizare, fiecare amintire ar ramane adanc intiparita in sufletul fiecaruia dintre noi ... precum amprenta unei stampile pe o coala de hartie.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu