Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 29 octombrie 2013

Cosurile iti pot strica ziua!

Ca si femeie e extrem de important sa fii..spectaculoasa. Sa stii sa-ti pui in vedere calitatile si sa-ti ascunzi defectele. De multe ori "defectele" estetice, precum acneea, incercam sa o mascam, folosind fonduri de ten, batoane corectoare. Cosurile ne-au facut viata un cosmar..multora dintre noi. Din cauza lor ne-am simtit stanjenite la..intalniri. Mi s-a intamplat si mie. Urma sa am o intalnire, evident, amoroasa si fix cu o zi inainte mi-a iesit un cos chiar pe frunte. Unul asa, ca sa nu-l pot ascunde prea bine. Breton nu aveam,iar cu fondul de ten, mai mult accentuam "defectul" inestetic. Am incercat si cu batonul corector, dar era prea strident deja defectul meu de pe frunte. Evident ca a doua zi am mers la intalnire, imi venea sa-mi pun bandana pe cap si sa-mi acopar toata fruntea, numai sa nu se vada. Noroc ca am reusit sa faca o impresie buna si cu..cornul din frunte. :) Nu stiu sincera sa fiu, daca persoana cu care ma intalnisem a fost deranjata de "minunatia" mea din frunte, dar eu nu m-am simtit confortabil. A doua zi am si fugit la drogherie sa-mi cumpar Gerovital Plant Stop Acnee. Stiu ca produsele celor de la Farmec sunt extrem de bune si de miraculoase,asa ca am zis ca e timpul sa-mi fac un obicei din a folosi gama lor. Pana insa sa ajung sa utilizez frecvent Gerovital Plant Stop Acnee, am mai avut parte de cateva momente jenante. Urma sa merg la un interviu, insa chiar in dimineata acelei zile, cand m-am uitat in oglinda, in barba am vazut ca mi-a aparut un...cos...de toata frumusetea. Pielea era tare rosie in jurul sau. Era inceputul unei zile, care se terminase cu bine. Oricum, eu am avut impresia ca angajatorul se uita fix in barba mea. E ca atunci, cand doar tu stii ca ai ceva si ai impresia ca toti se uita la tine. Oricum, mi-a creat neplacere, mai ales ca zona era si dureroasa. Am incercat eu atunci sa pun tot felul de produse cosmetice, ca sa fac sa "dispara" punctul acela, dar nu am reusit decat in mica masura.
Imi mai aduc aminte ca o data m-am trezit cu un cos, pe obraz, fix sub ochiul stang. A doua zi urma sa merg la o nunta. Era asa de "minunat" semnul de pe obraz, incat imi venea sa imi pun plasture in zona aceea. Am tot incercat eu pe parcursul zilei sa-l determin pe "nenea cos" sa ma lase in pace si sa se usuce, insa nu prea am reusit. 
A doua zi dimineata insa i-am dat de "capat", dar tot mi-a lasat o urma frumusica pe obraz. Imi venea a doua zi, la nunta sa ma las privita si pozata doar din laterala..opusa obrazului cu pricina.
Cam astea sunt momentele, in care cosurile mi-au dat de furca si m-au determinat sa fiu cam..irascibila.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu