Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 13 mai 2014

3 inimi pretioase!

Sa daruiesti inseamna sa-i arati celui de langa tine ca-l apreciezi. Sa oferi neconditionat, sa ii faci pe cei din jur fericiti chiar cu pretul fericirii tale, inseamna dragostea suprema. Daca te numeri si tu printre aceste persoane, inseamna ca egoismul nu face parte din viata ta.
Atunci cand vrei sa faci ziua mai buna cuiva, ofera-i in dar orice, fa-i o supriza. Cand? Are importanta ziua sau data? Nu! Cu atat mai mult va fi suprins, cu cat ziua in care i-ai oferit ceva, in dar, nu are nici o semnificatie aparte.
Si eu ca si femeie ofer cadouri. O fac de fiecare data cand am ocazia. De exemplu, i-as oferi mamei mele un set de bijuterii, cum ar fi acesta.

http://www.beprecious.ro/bijuterii-set-inimi-ametist-lant.htm
Cu ce ocazie? Doar sa-i spun cat de mult o iubesc, cat imi e de draga si ca sa-i admir bucuria sincera. O mama stie sa se bucure intotdeauna cu maxima sinceritate. Daca pot sa-i fac ziua mai frumoasa mamei mele, de ce sa nu o fac? Merita sa fie suprinsa in fiecare zi, nu doar cand e ziua ei de nastere sau cand e ziua femeii. 
O alta supriza pe care i-as face-o mamei mele, ar fi de ziua ei. I-as pregati un tort si un minunat pandantif  pe care l-am gasit pe site-ul celor de la beprecious.ro la categoria bijuterii din argint cu pietre pretioase si semipretioase. Acesta este!


Acest pandantif are si o semnificatie aparte. Inimiile noastre, a mea, a mamei mele si a fetitei mele sunt unite pentru totdeauna printr-un lant de iubire. Intotdeauna mama mea ne va purta in suflet si langa inima ei. Acum inimile noastre vor sta impreuna la gatul mamei mele. Este un cadou care ii va fi extrem de drag mamei mele si pe care-l purta cu mare placere.
Ba mai mult, acelasi pandantif l-as cumpara si fiicei mele si mi l-as face cadou si mie, astfel ca  toate trei vor purta zilnic aceleasi 3 inimioare pretioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu