Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 12 mai 2014

Frumusete si sanatate cu Tian.ro!

Noi, femeile trebuie sa recunoastem ca adoram sa facem shopping. Ne place sa fim rasfatate cu multe atentii, cadouri si consideram ca un parfum in plus nu dauneaza niciodata colectiei de mirosuri placute. Ei bine, asa cum si mie imi place sa primesc, la fel imi place sa ofer.
Ca tot se apropie ziua de nastere a sotului meu, mi-ar placea sa-i ofer o apa de parfum. Aceasta este cea care i s-ar potrivi perfect gusturilor si personalitatii sale.

http://www.tian.ro/apa-de-parfum-dominance-pentru-barbati/
Si pentru mine am gasit multe...cadouri, care sunt la un click distanta. De exemplu, imi place acest ruj de buze.

L-am gasit pe http://www.tian.ro/ruj-de-buze-city-style/. Imi place extrem de mult nuanta si stiu ca imi va proteja buzele de intemperiile vremii, indiferent ca e frig sau e cald.
Un alt cadou pe care l-am remarcat este acest fard stylish tricolor pro visage.


L-am gasit pe http://www.tian.ro/fard-stylish-tricolor-pro-visage/ si sunt culorile care mi-ar pune in evidenta ochii, care s-ar potrivi tinutei mele zilnice. Ba mai mult de atat, pot sa folosesc acest fard de ochi in 3 combinatii si-l pot adapta si unei tinute elegante. Cu asemenea culori, ochii mei vor straluci de bucurie ca sunt admirati.
Produsele de machiaj pe care le-am ales sunt Bio, asa ca in timp nu imi vor afecta pielea ochilor, a buzelor, nu le vor imbatrani. In ceea ce priveste parfumul ales pentru sotul meu, la crearea sa au fost folosite componente naturale, asa ca nu-ti vei expune pielea la factori artificiali, care pot crea tot felul de iritatii.
Si pentru ca imi place sa am genele cat mai lungi, insa nu intotdeauna dispun si de timpul necesar ca sa le "alungesc" cu ajutorul rimelului, mi-as cumpara acest ser hranitor.

http://www.tian.ro/ser-hranitor-pentru-cresterea-genelor-pro-visage/

Cu acest miracol genele mele vor creste intr-o luna, cat altele in 3 luni. Pe langa faptul ca ma voi trezi cu gene mai lungi, le voi avea si mai puternice si nu se vor mai desprinde asa de repede.Acest ser hranitor s-a decis sa duca lupta impotriva genelor fragile si subtiri. Cu siguranta ca toata lumea va crede ca am genele puse, nimanui nu-i va veni sa creada cat de sanatoase si lungi sunt genele mele naturale.
De pleoape m-am ocupat, de gene la fel, buzele sunt si ele protejate, mai trebuie doar sa ma ocup de pielea obrazului, a gatului si a fetei. Pentru acest lucru voi folosi masca cu efect de stralucitre pearl pro.

http://www.tian.ro/masca-cu-efect-de-stralucire-pentru-fata-si-gat-pearl-pro-comfort/

Pielea fetei si a gatului imi va fi hidradata si va straluci de fericire!Acum ca am bifat toata lista, pot sa ma apuc de facut shopping online.
Spor si tie la cumparaturi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu