Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 12 mai 2014

Un zambet perfect alaturi de Dental Praxis!

Eu de cand am buletin, am fost tot pe la dentist. Chiar nu e o gluma. Pana acum cativa ani mergeam la dentist la des ca la teatru. Am mostenit o dantura destula de "slaba" de la parintii mei. Am pierdut pana acum un dinte si vreo 3 masele. 
Cea mai neplacuta supriza am avut-o acum vreo 14 ani cand, mancand dintr-un colt de paine cald, am ramas cu jumatate de incisiv. Cand m-am uitat in oglinda nu stiam ce sa fac, sa plang sau sa rad. Eram o domnisoara in toata regula si era atat de neplacut sa ies din casa cu jumatate de dinte in gura. 
Imediat ce mi-am dat seama ca nu mai pot sa zambesc si nici sa vorbesc cu "toata gura", m-am imbracat si am plecat la stomatolog. Avand in vedere ca aveam doar jumatate de dinte nu prea aveam alta solutie decat sa mi se puna implant dentar. 
Ce este un implant dentar? E de fapt o radacina artificiala, din titan sau zirconiu, e ca un surub, peste care se ataseaza dintele propriu zis.Evident un dinte artificial. E ca si cum ti-ai luat un halat de baie peste tine.
E ciudata senzatia pe care o ai in gura, atunci cand te trezesti cu un corp strain in gura, cum ar fi un dinte creat artificial. Ti se pare atat de imens dintele, incat ai impresia ca nu vei putea mesteca de el.
Atunci cand ai parte de surprize neplacute ca si mine, nu ai alta varianta decat sa apelezi la implantul dentar. Astfel ca muscatura nu-ti va fi afecata, vei putea zambi la fel ca inainte. Evident ca putin va trebui sa fii atent la alimentele pe care le consumi. Nu vei putea desface capacele de bere in gura sau sa pregatesti semintele de floarea soarelui pentru prajire, insa vei putea sa te hranesti, sa mananci diverse fructe, care sa nu aiba coaja foarte tare.
E extrem de important sa alegi o clinica stomatologica imediat ce constati ca ai ramas fara dinti in gura. E neplacut atat fizic, atat cat si din punct de vedere medical sa nu iei atitudine atunci cand ai dantura incompleta. Mai gandeste-te si la faptul ca buzele nu vor mai avea aceeasi tinuta. Nu e o gluma. Pur si simplu, o data ce iti lipsesc dinti din gura, muschii fetei nu vor mai avea pe ce sa se sprijina.
Indiferent ca esti femeie sau barbat sanatatea orala trebuie sa fie prioritara. O dantura sanatoasa inseamna un stil de viata sanatos, inseamna un zambet curat. Un zambet face de multe ori cat o mii de cuvinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu