Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 12 mai 2014

Azi avem 9 LUNI!!!!!

Ce zi e azi? E 12 mai si e luni. Acum fix 9 luni pitica mea venea pe lume. La ora aceasta eram deja in sala de nasteri. Eram epuizata dupa o noapte de travaliu, de nesomn. De abia asteptam sa-mi cunosc minunea pe care am purtat-o cu mine peste tot timp de 9 luni. Nici azi nu pot sa uit momentul in care mi-am vazut pentru prima data printesa. Mi-au dat lacrimile cand moasa mi-a adus-o si i-am pupat degetelel.
Azi, la 9 luni de la venirea pe lume, Nicoleta este o fetitita minunata. Vesela, fericita, vorbareata. Are deja piesa ei preferata. Kligande- Jubel este piesa care o adora! Are deja si preferinte muzicale. O place pe Miley Cyrus, pe Rihanna o adora. Ii place si piesa noua a lui Justin Timbarlake. E atat de dulce cum sta un fundulet si cum incepe sa danseze, sa rada si sa strige de bucurie cand aude piesa Jubel. 
Zilele trecute a fost bolnavioara pitica mea pentru prima data in 9 luni. Miercuri noaptea s-a trezit cu febra. Am ajuns cu ea la urgenta. 3 zile nu a vrut nimnic sa manance altceva in afara de lapte. Era atat de suparata si bolnavioara, incat toata ziua statea la mine in brate, unde si adormea. De ieri insa Nicoleta si-a revenit. A inceput sa manance si sa fie din nou ea: acel pui de om vesel, fericit si plin de energie.
La 9 luni Nicoleta are 8 dintisori! Imi iubesc enorm de mult pitica si ador fiecare gest de-al ei. Ma bucur atat de mult ca este langa mine si nu trece zi in care sa nu-i multumesc Lui Dumnezeu pentru minunea de langa mine!
La multi ani, inimioara lui mama! Te iubesc enorm! Iti multumesc pentru fiecare clipa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu