Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 26 mai 2014

9 luni si 14 zile :)

Weekendul s-a dus extrem de repede. Daca e sa ma intrebi pe mine cum a fost weekendul, am sa-ti raspund cu o intrebare: " care weekend?". Stii de ce? Pentru ca ziua de sambata si duminica e la fel ca si ziua de luni sau marti. Cum de ce? Pentru ca nu am liber nici macar in weekend. :))
Asa e cand esti mama. Trebuie sa recunosc sa am avut un program mai lejer, tocmai pentru ca parintii mei m-au ajutat la acest sfarsit de saptamana si am impartit sarcinile. Asa ca au fost 2 zile relaxante. :)
Stiu ca a fost 2 zile de plaja, insa pentru mine acum zilele toride nu inseamna mare lucru. E de inteles, pentru ca trebuie sa ma ascund de soare pentru Nicoleta. Evident ca ne ascundem de soare partial.In plus, plimbarea de la amiaza s-a mutat dimineata cand soarele este cel "bun" si bland. Nu avem ce face. Cand e ora amiezii ne refugiem in casa. Nu putem altfel.
De maine pare vremea se schimba total si ne va tine mai mult sechestrate in casa, pentru ca se intorc ploile. Intre timp azi ne-am rasftat cu vreme buna de vara si cu plimbarea magnifica de dimineata. 
De abia astept concediul la mare. Va veni in luna august cand Nicoleta va implini 1 anisor! Maine pitica mea va face 9 luni si jumatate. Parca nu-mi vine sa cred ca a trecut timpul atat de repede.
Pana la ziua Nicoletei va veni ziua sotului meu, apoi a mamei mele. Trece timpul, insa trece frumos si ma bucur de fiecare clipa alaturi de fiica mea, mai ales ca aproape toata ziua suntem doar noi doua. :)
Cam asa arata pitica mea la 9 luni si 14 zile. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu