Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 august 2014

Ora la secunda, un must!

Atunci cand vrem sa aratam cu adevarat senzational ne alegem o tinuta care sa ne puna in valoare toate atuurile fizice. Dupa ce am terminat de imbracat rochia, am incaltat pantofii perfecti, urmeaza sa accesorizam tinuta. Intotdeauna o pereche de cercei, un colier, o bratara sau chiar un ceas dau un plus de "wow" intregii tinute. Efectul de admiratie vine doar atunci cand ceva straluceste pe tine, in afara de persoana ta care radiaza incredere si feminitate. Cand te simti sigura pe tine, poti muta muntii din loc si simti cum toate privirile se intorc in directia ta. Nu e de mirare, pentru ca atitudine face totul!
Atunci cand vrei sa fii cu adevarat parolista trebuie sa-ti setezi ceasul propriu cu Big Ben-ul. O sa ma intrebi, care ceas? Evident, cel de la mana. E un accesoriu care se potriveste fie ca esti la strand, la un cocktail sau chiar daca alergi prin parc.
Din categoria http://www.secundar.ro/ceasuri-dama eu am pus ochii pe acest ceas de mana. 





Nu doar ca stie cat e ceasul la fix, dar e si extrem de elegant. Ceasul poate inlocui o bratara simpla si e si util. Ti-l doresti? Unde l-am gasit? Pe http://www.secundar.ro/Ceas-Alfex-5580_001-Stainless-Steel-Quartz-de-Dama. Te face sa-ti doresti sa te uiti din secunda in secunda la el. Ar fi bine ca inainte sa-l porti, sa si inveti sa-l citesti, nu de alta dar ar fi rusinos sa te mandresti cu el si sa nu-l "cunosti". :)
Un asemenea ceas merita sa fie pus in valoare, sa fie admirat, "citit" si asortat la o tinuta impecabila. Indiferent unde vei fi maine, ceasul te va ajuta sa uiti ca timpul este atat de relativ. 
Daca esti in cautarea unui cadou pentru cineva care nu stie sa "citeasca ceasul" atunci poti alege o minunatie de bijuterie de pe http://www.secundar.ro/bijuterii-de-argint-cu-swarovski-elements. 
Vei gasi cu siguranta setul care sa potriveasca cu viitoarea "purtatoare". 
Acum ca mi-am ales ceasul mult dorit si ca il voi purta zilnic cu mare mandrie, ma pregatesc sa-ti dau ora exacta, la secunda!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu