Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 august 2014

Vara prin prisma ochelarilor de soare

Vara temperaturile "iau foc" si o data cu ele si noi suferim din pricina caldurii. Optam sa ne ascundem pe la umbra, pe la stranduri si in spatele unor ochelari de soare. Unii dintre noi achizitionam ochelari de soare de oriunde, semn ca nu prea punem pret pe UV-urile sau lipsa acestora din lentile. Normal ar trebui sa ne protejam ochii, insa de multe ori doar ne asortam tinuta folosind ochelarii de soare. Chiar si pentru alegerea ochelarilor de soare am avea nevoie de putina educatie. Si nu ar fi rau, sa ne documentam putin inainte de a alege ochelarii de soare. E pacat ca ochii nostri sa aiba nevoie de corectie, datorita unor ochelarii de soare doar frumosi.
Eu tin cont de faptul ca ochii sunt importanti si tocmai de aceea atunci cand imi cumpar ochelarii de soare sunt foarte atenta la protectia lor. 
Fiind in cautare de noi ochelarii de soare, am ajuns pe http://lensa.ro/ochelari-de-soare/ochelari-pentru-femei si am gasit ce cautam: au UV400, lentile polarizate si mi-ar sta si bine. :) 
Acestia sunt ochelarii pe care am pus-o ochii si mouse-ul. :)

http://lensa.ro/ochelari-de-soare/ochelari-pentru-femei/p8343a-black
Momentan nu sunt pe stoc, dar vara inca nu s-a terminat, asa ca astept sa revina pe http://lensa.ro/ochelari-de-soare/ochelari-pentru-femei/p8343a-black. Ochelarii au fost si la un pret promotional, asa ca merita asteptarea. :) Nu de alta, dar ochii mei merita tot ce e mai bun.
Cei mai in voga designeri si-au dat inalnire pe lensa.ro pentru a-ti oferi ochelarii care sa-ti protejeze ochii si care sa-ti puna in valoare intregul look. Tu ce pereche de ochelari ti-ai ales? Inca nu te-ai decis? Eu zic sa te grabesti ca sa prinzi in continuare promotiile. Ar fi pacat sa treaca vara, iar tu sa nu te reinnoiesti cu o pereche de ochelari ce merita toata atentia ta!
Tot pe lensa.ro gasesti tot felul de produse pentru sanatatea ochiilor tai. Daca esti in cautarea unor noi lentile de contact poti arunca o privire pe http://lensa.ro/lentile-de-contact, poate gasesti ceea ce cauti!
Oricat de torida ar fi vara, Soarele se va ascunde in spatele ochelarilor tai cu protectie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu