Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 4 august 2014

Inca putin si implinim 1 Anisor!

De maine intr-o saptamana pitica mea va trece de la statutul de bebelus la cel de copil. Ma uit la minunea mea si parca nu-mi vine sa cred ca a trecut deja un an de cand e alaturi de noi, de cand ne zambeste si ne suprinde placut in fiecare zi. Parca acum ma deplasam extrem de greu din cauza burticii mari si a caldurii. Anul trecut pe vremea aceasta statea in casa la aerul conditionat si ma intrebam cand va veni pitica mea langa mine. Era extrem de energica minunea mea si mereu lovea cu manutele, cu piciorusele.  Si acum este extrem de energica, dar este un copil cuminte, vesel, mereu care stie sa se faca iubita si remarcata, prin farmecul ei.
In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu pentru iubita mea! Alaturi de ea fiecare zi e atat de frumoasa, incat niciodata nu am fost mai fericita ca acum. E atat de unic si minunat sentimentul pe care il ai atunci cand devii mamica, incat te intrebi de ce nu ai adus pe lume un pui de om mai devreme. 
Imi aduc aminte fiecare emotie ce m-a incercat in ziua cand mi-am cunoscut minunea. Si acum imi curg lacrimile pe obraz de fericire. Atunci cand s-a nascut, i-am pupat manutele, ea s-a uitat la mine si stia cu siguranta ca noi doi vom fi cele mai bune prietene si ca timpul impreuna va fi special.
Chiar daca au fost cateva saptamani cu somn putin, ma pot declara o mamica fericita: am un puiut sanatos, vesel, care vorbeste, vede, umbla si care stie sa-si manifeste iubirea in cele mai unice moduri.
Ma topesc cand isi pune capul pe mine, cand se cuibareste la mine in brate. E atat de minunat si de unic sentimentul incat vrei sa-l incerci  in fiecare minut. E pur si simplu, deosebit de frumos!
Cand a zis mama prima data ( 4 iulie ) m-am simtit atat de speciala. La varsta pe care o are mama nu este neaparat un nume cu destinatie tot timpul. Este un cuvant pe care il rostea, pentru ca-l auzise foarte des. :) Chiar si asa, sa auzi din gura copilului tau: mama, este ceva extrem de minunat! Pitica mea creste si pe zi ce trece are tot mai multe piese muzicale preferate. Ma suprinde cu preferintele ei muzicale, evident ca placut. Nu de alta, dar nu ascultam decat VH1 toata ziua. Nici nu stie cine e Velea, Inna si altii ca ei. :))
Pentru ea Coldplay, Ed Sheeran, James Blunt, Avicii sunt cativa dintre artistii care merita ascultati pe repeat. :) Am zis ca are gusturi bune la muzica, ar fi si culmea sa nu fie asa. :)
Inchei postarea mea cu inca o piesa care este in topul preferintelor minunii mele. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu