Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 30 august 2014

Am invatat sa facem cu mana!

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic despre pitica mea. Intre timp i-am aniversat primul anisor, am invatat sa umblam, sa face multe lucruri noi, ba chiar azi cand a mers afara la plimbare cu tatal meu, mi-a facut cu mana: " tai, tai". Asa de tare m-a emotionat incat mi-au curs cateva lacrimi de bucurie.
Pitica mea, care deja a trecut de la stadiul de bebelus la stadiul de copil mic, e extrem de dragastoasa. In ultimele 4-5 zile e extrem de afectuoasa. Imi prinde capul intre maini, ma strange tare si ma pupa. De la ea am primit cele mai frumoase pupicuri. :)
E minunat sa ai un copil, asa cum e Nicoleta a mea. E un copil special, care stie sa se certe cu mine. Atunci e tare dulce. II spune sa nu faca anumite lucruri, atunci se uita la mine si ma cearta. :)) Atata rad in sinea mea. Are o personalitate puternica, e extrem de incapatanata, percepe foarte repede lucrurile noi, le aprofundeaza. Ba mai mult, recunosc ca ea a descoperit ce "fac" anumite jucarii. Acum avem deja alte nivel de a ne juca. Ii plac extrem de mult cartile, cuburile. Isi adora magarusul balansoar, masinuta si tricicleta. 
E extrem de pasionata de carti. I-am cumparat o multime de carti si e atat de tare, cum le deschide si scoate sunete, ca si cum ar citi, cand le rasfoieste. O ador pe pitica mea! E o adevarata minune!
De ce tot zic minune? Pentru ca un copil e o minune. De ce? Pentru ca nu e asa de simplu sa reusesti sa ramai insarcinata, sa duci la capat o sarcina, sa ai parte de un copil sanatos etc. Lista ramane deschisa. E suficient sa arunci o privire in jur sa vezi ca am dreptate.
Nicoleta este copilul pe care mi-l doream de multa vreme. Niciodata nu m-am gandit ca e atat de minunat si de frumos sa ai langa tine un pui de om. Pana nu ai puiul tau de om nu-ti dai seama cat de minunata e viata. E drept ca ai momente, multe, cand esti obosita, cand uneori ai vrea o pauza, insa acestea sunt compensate de minunatia pe care o porti 40 de saptamani in burtica, de afectiunea pe care si-o manifesta, in modul ei unic si copilaresc.
{Pitica mea este devoratoare de muzica buna. Nu stie ce e aceea muzica romaneasca. Are si preferintele ei muzicale, pe care chiar si pe mine m-au surprins: o adora pe Katy Perry, Ed Sheeran, ii place de asemenea Passenger, Beyonce, U2 ( oh da, greii muzicii! ). Habar n-are cine e Velea sau Connect R. :)) Nu ascultam muzica romaneasca deloc. As putea zice ca Nicoleta a asculta muzica inca din burtica. Multa muzica buna! Apoi  de cand s-a nascut am ascult Vh1, Music Fm. Acestea sunt preferintele noastre muzicale! Unele de calitate si imi vine sa o mananc cand o vad cum se bucura cand remarca ca a inceput piesa ei preferata.
Astazi vom face auditie si de Depeche Mode. Cu siguranta ca ii va fi pe plac. Vom incepe cu piesa care incheie postarea mea de azi. :)
Weekend minunat si pretios!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu