Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 10 august 2014

Vara se poarta TinaR!

Prima impresie conteaza intotdeauna, chiar daca uneori credem ca nu ar fi chiar asa. Sa ne gandim putin. Atunci cand mergi la un interviu, daca prima impresie nu e buna, al doilea interviu nu va mai exista. Ei bine, prima impresie inseamna atitudine si tinuta. Evident ca tinuta este cea care ne ajuta sa avem incredere in noi, sa invingem, sa ne simtim siguri pe noi si pregatiti sa infruntam orice provocare.
Provocarea verii este cu siguranta sa facem fata temperaturilor ridicate care topesc orice cornet plin de inghetata. Vara si ochii barbatilor se topesc dupa fustele sau rochiile femeilor. :)
De cand am devenit mamica am adus un plus de feminitate trupului meu. :) Orice mamica este frumoasa, indiferent cate kilograme duce dupa ea. O mamica si-a pus la "bataie" propriul corp ca sa aduca pe lume un copil sanatos. O sarcina lasa urme pe corpul unei femei, asa ca trebuie sa incercam sa ne ascundem imperfectiunile dupa diferite tipuri de articole vestimentare.
Ca orice femeie imi stiu calitatile si defectele fizice, pe cele din urma incerc sa le maschez alegand hainele potrivite. 
Chiar daca sunt mamica nu inseamna ca nu trebuie sa fiu si femeie. Orice mamica trebuie sa nu uite sa aiba grija de feminitatea sa. Eu incerc sa fac acest lucru, orice de cate ori am putin liber. :) Ei bine, ca orice femeie si mie imi place sa fac cumparaturi. Asa ca avand timp sa-mi reinnoiesc garderoba de rochite de vara am aruncat o privire pe http://www.tinar.ro/. Acolo este universul tuturor croiurilor, culorilor si a articolelor vestimentare pe care si le doreste orice purtatoare de nume feminin.
Eu m-am uitat dupa rochii care sa-mi puna in valoare bustul, picioarele si talia. Am gasit si rochia pe care o cautam. Ador culorile,materialele si croiala. Cum arata rochia care este pe gustul meu? Casca bine ochii!
http://www.tinar.ro/rochie-rs6000s-verde~bej.html
Si tu iti poti comanda aceasta rochita de pe http://www.tinar.ro/rochie-rs6000s-verde~bej.html. Ba mai mult de atat, vara se numara surprizele la TinaR: poti cumpara produse de fashion si beauty de la peste 200 de branduri prietene, interne si internationale (Adidas, Nike, Desigual, Bensimon, Converse, Clarks, Billabong, Dr. Martens, Diesel, Energie, Escada, Fornarina, GAS, Geox, Jack&Jones, Lacoste, Vero Moda, Tom Tailor, Top Secret) chiar de pe www.tinar.ro.
Fiindca nici o rochie nu vine singura, nu m-am putut abtine si mi-am mai ales inca o minunatie vestimentara. Una in care voi straluci mai puternic decat Soarele in orice zi de vara. :)

http://www.tinar.ro/rochie-stil-retro-~-albastru-m083.html
 Mi-a placut la nebunie culoarea si evident si croiala. Este o rochie care merge la orice ocazie speciala. 
Acum ca mi-am umplut cosul de cumparaturi si mi-am reinnoit garderoba de vara, pot sa arunc o privire si pe colectia de sandale tot de pe www.tinar.ro, nu de alta, dar aceste minunate rochite merita ceva cu toc. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu