Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 8 decembrie 2020

Nu e usor...oare unde sunt?

Dupa o perioada de banuiri,evident toate cu baza medicala,am aflat azi ce e cu mama. Se numeste mielom multiplu. E ceva care i-a mai fost mentionat de alti medici,acum dupa un alt set de analize,diagnosticul a fost confirmat,dupa o noua vizita la hematologie.

E greu,cel greu sa constientizezi ce ai,sa-ti dai seama ca e ceva cu ce trebuie sa traiesti,ca nu mai ai acelasi ritm. E greu pentru toti...cel mai greu e sa tinem capul sus... sa privim in sus si sa nu cadem fara sa luptam...

Totul e o lupta interioara,e o lupta a tuturor... trebuie sa accepti ca o perioada vei avea un alt ritm,dar nu inseamna ca asa va fi tot timpul. O sa-ti revii,dar e nevoie de timp. Uneori cel mai greu e sa lupti cu trairile proprii...

Cel mai greu imi e sa plang...m-as urca in primul autobuz si m-as opri la capat de linie...problema e ca nu o pot face singura de multe ori...atat de multe intrebari...nici macar in baie nu pot plange singura... de ce plangi,mami? Am o problema la ochi...dar cat sa tina problema? Ca nici macar astia de 7 ani nu te cred.... nu e greu,e imposibil uneori...si totusi eu sunt mereu omul care da tonul la tonusul pozitiv, asa ca oricat de greu mi-e nu ma las si nu-i las nici pe cei din jur. E o lupta pe lunga durata, dificila, dar impreuna vom trece peste tot.

Cel mai mult am invatat sa apreciez fiecare moment. Poate de aceea uneori traiesc cu intensitate maxima orice oportunitate. De altfel, fac acest lucru de multa vreme, insa acum parca mi-am reamintit sa fac acest lucru... 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu