Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 19 octombrie 2015

Dorintele prind viata!

Stii cum e sa te trezesti cu 5000 de euro? E ca si cum ai fi un copil in mijlocul unui magazin de jucarii si dintr-odata tot ce in el, e al tau. 
Am o lista atat de mare de indeplinit folosind cei 5000 de euro, incat nu as stii cu ce sa incep. 
Ba da, stiu! Cu o excursie in Disneyland pentru fiica mea in varsta de 2 ani. E un fan extrem de mare Minnie si Mickey, iar cateva zile in mijlocul personajelor Disney ar fi cea mai frumoasa supriza pentru ea. Ar fi un vis implinit pentru amandoua: ea ca e alaturi de personajele ei preferate, iar eu ca pot sa-i suprind bucuria.
Stii, cand esti parinte iti doresti sa devii magician: sa reusesti sa transformi visele copiilor tai in realitate, in a doua secunda in care ti le-au impartasit sau le-ai intuit. 
Cu 5000 de euro as putea plati biletele de avion, intreaga excursie si ne-ar ajunge bani si sa ne cumparam un Smart Tv, pentru ca sa putem revedea toate momentele suprinse la Disneyland si ca sa ne putem bucura de toate cantecele dragi ei, de toate filmuletele haioase cu pisici si copii.
Da, fiica mea adora pisicile si e o mare fana a  muzicii bune. Nu, nu romaneasca. :)
Si e foarte comica! Atunci cand urmarim cate un canal tv si tocmai s-a incheiat o piesa care i-a placut, spune imediat: "Inca o data". :)) Evident ca-i explic ca nu se poate, pentru ca nu eu nu am cum sa redau inca o data piesa. Acum nu as putea, dar cu un Smart tv as putea sa redau orice cantec si ori de cate ori si-ar dori!
Ei bine, avand la dispozitie cardul de cumparaturi de Star  Forte de la BT, as putea sa ma transform intr-un magician: doua clickuri online si cel mai in mare Smart tv ar fi la noi in living!
Am si gasit Smart tv-ul pe care-l caut si l-am gasit si la un pret de invidiat, pe http://www.emag.ro/ !

http://www.emag.ro/televizor-led-curbat-smart-3d-samsung-121-cm-48ju7500-4k-ultra-hd-ue48ju7500lxxh/pd/DG017MBBM/


 
Concertele de Craciun ale lui Michael Buble, artistul preferat al fiicei mele, s-ar vedea si s-ar auzi la noi acasa,la o asemenea ambianta muzicala incat am avea impresia ca si noi suntem in sala evenimentului.
Stiu, am un copil special, unul care merita ca fiecare dorinta de-a sa sa fie indeplinita.
Si mai stii ceva? Din 5000 de euro mi-ar ramane bani si sa cumpar bilete la urmatorul concertul a lui Michael Buble. Si daca nu mi-ar ramane bani pentru a plati biletele de avion, as profita de oferta celor de la Banca Transilvania de a plati cu cardul Start Forte, un card care-ti indeplineste cele mai ascunse dorinte.
De ce? Poti cumpara din magazinele partenere in 12 rate, fara dobanda si comisioane! Si mai stii ceva? E extrem de usor sa-l ai: nu ai nevoie de documente de venit!
Sa-ti mai spun cateva lucruri minunate pentru starul de la BT! Emiterea cardului STAR Forte este GRATUIT! In plus, ai bonus 10 lei in puncte STAR pentru fiecare plata cu cardul; extrasul de cont este gratuit si-l poti primi prin email sau prin Internet Banking BT 24.
Si mai stii ceva? Nu trebuie sa-ti faci calcule si probleme atunci cand folosesti cardul in strainatate! De ce? Costurile sunt ZERO la utilizarea cardului chiar si in strainatate!
Acum ca ti-am spus atatea despre el,  sunt convinsa ca-l doresti! Ce ai de facut? Aplici online pe site-ul https://www.bancatransilvania.ro/pentru-tine/carduri/carduri-de-cumparaturi/star-card/star-forte/ si apoi astepti sa fii contactat! Acest lucru se va intampla in cel mai scurt timp.
Acesta este STARUL care iti transforma fiecare dorinta in realitate!






Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu