Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 13 octombrie 2015

Fii diferit: personalizeaza!

Sa te bucuri precum un copil, nu e doar o zicala. Bucuria pe care o exprima un copil e atat de sincera, incat atunci cand nu-ti impartaseste entuziasmul, nu ai cum sa te superi pe el. Stii sigur ca ceva nu ti-a iesit bine.
Un copil nu stie sa se prefaca, vorbesc de unul asa pana in 3 ani. Nu stie sa minta. A aflat doar de "a asunde" pentru ca te-a auzit pe tine ca adult ca ai ascuns obiecte sau ca te-ai ascuns de el, din ideea de a-l distra, de a va juca "cucu-bau". :)
Sunt mama unei fetite de 2 ani si 2 luni. Stiu cum pot sa-mi suprind copilul, stiu cum i-as putea aduce cea mai mare bucurie. E mare fan Mickey si Minnie Mouse! Cu cat creste, cu atat e mai entuziasmata de personajele ei preferate, atat de entuziasmata inca sunt convinsa ca de Craciun voi reusi sa o suprind in cel mai frumos mod. Cum? Voi personaliza la toata familia cate un tricou cu Mickey sau Minnie si chiar ne vom stradui sa purtam toti acele urechi mari demne de personajele Disney. 
Ba mai mult de atat, anul viitor de ziua ei, voi organiza un party pentru ea in care toti cei prezenti: copii sau adulti vor purta tricouri cu indragitele personaje. Va fi un party cu tema "Minnie si Mickey": de la tricouri, la farfurii, pahare, baloane, si evident tortul va avea aceeasi tematica.
Cum pitica mea e prea mica pentru tricouri cu mesaje, sunt convinsa tricourile personalizate cu indragitele personaje o vor incanta!
Apropo de tricourile cu mesaje, ne-am distrat acum cativa ani, cand eu si fostii mei colegi de job i-am personalizat sefului un tricou. Nu orice tricou: am creat femeia perfecta, care cuprindea cate o parte a corpului de la fiecare dintre noi, fetele. A fost extrem de comic cadoul, incat chiar si seful a gustat gluma, cu femeia perfecta. 
Am vazut de curand pe facebook o poza a unor prieteni si mi-a placut extrem de mult. El si ea s-au prezentat la starea civila purtand tricouri cu urmatoarele mesaje: " She's mine" sageata spre ea si al doilea tricou, purtat de ea avea mesajul :" He's Mine". Mi-a placut extrem de mult modul in care au ales sa tarnsmita mesajul:" Ne-am casatorit". :)


Si cu siguranta ca dupa vreun an de casnicie el va purta urmatorul tricou:

http://www.tshirts.ro/shop_add.php?pid=314
 Cred ca astfel de tricouri haioase le vor purta toti barbatii casatoriti. :)) Ei bine, daca vrei sa-ti suprinzi sotul cu un cadou inedit, poti sa intri pe http://www.tshirts.ro/shop_add.php?pid=314 si sa-l alegi pe cel de sus. Cadourile personalizate, tricourile funny te ajuta sa starnesti zambete si sigur vor fi ceva de care destinatarul isi va aduce aminte.
Daca esti in cautarea unor tricouri ieftine, cu mesaje haioase, atunci sa stii ca gasesti tot ce doresti pe https://www.facebook.com/tricouri. Ba mai mult, poti sa-ti creezi propriul tricou personalizat.
E mult mai simplu sa iti personalizezi tricourile, online: cateva clickuri si gata tricoul, iar comanda iti soseste acasa, fara sa te intrebi pe unde iti vei parca masina cand vei ajunge in oras,  fara sa tot faci drumuri pentru a-ti ridica tricoul. In plus, gasesti si o multime de oferte speciale, care vor face ca urmatorul tau party sa fie unic, pentru ca tu si prietenii tai veti purta acelasi tricou,inscriptionat cu aceleasi nuante de culori. Nici macar materialul tricoului nu va fi diferit. :) 
Cele mai frumoase evenimente merita personalizate!

Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu