Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 23 octombrie 2015

Fiecare cana are povestea sa!

Mi se intampla des,  ca atunci cand trec printr-un loc sau cand aud o piesa muzicala, sau cand revad o zona /un loc sa-mi aduc aminte de momente din trecutul meu, uneori nu foarte indepartat. Asa se face ca uneori, anumite locuri imi dau niste stari nu tocmai placute. Sigur nu sunt sigura care a facut astfel de asocieri intre trecut si imaginile sau locurile din prezent.
De fiecare data cand vreau sa ma binedispun, iau telefonul si ma uit la filmuletele cu fiica mea. E cel mai fericit pui de om de pe planeta. Are cel mai frumos zambet si stie sa se bucure in cel mai sincer mod, de toate momentele si de toate cadourile. Adora animalele. Ii plac pisicile: sa le vada, sa le deseneze.
Atunci cand am intrat pe site-ul http://www.magazinuldecani.ro/ rapid am aruncat o privire spre căni/seturi căni pentru copii. Si cand am vazut atat de multe cani cu pisici, m-am si gandit cat de bucuroasa isi va bea lapticul pitica mea in fiecare dimineata. 

http://www.magazinuldecani.ro/cana-pisici-jucause.html




Parca o si aud spunand:" capul, mustati, corpul, coada si labute". E atat de dulce cand rosteste aceste cuvinte. O face cu atat bucurie in voce si cu o stralucire in ochi. 
Am aruncat o privire si peste restul de cani din aceeasi categorie si am mai gasit inca un set, care sigur ar face-o sa exclame: " wow, ce frumos!" Prima data, ar spune " fain", ca tot e ardeleanca, apoi s-ar corecta rapid. :)
Acest set de cani sigur ar facea-o sa exclame cu aceeasi bucurie in voce: "epulasul, puiu,po'cu". :) Sunt animalele pe care le-a vazut toata vara la ferma de animale din zona noastra si pe care le adora. Si eu imi aduc aminte de momentul in care a vazut prima data "epulasul". A fost atat de fascinata, incat cu greu am reusit sa inaintam, ca sa vedem si restul animalelor ce asteaptau vizita noastra.
 In mod normal, astfel de cani doar ne-ar amuza, datorita culorilor si desenelor inscriptionate, insa atunci cand esti parinte inseamna mai mult de atat. :)
Mai nou e fan "Minioni", asa ca sunt covinsa ca una din canile crosetate o vor face sa se bucure si sa poarte cana cu ea, chiar si afara la plimbare. :)






Sigur va trebui sa-i explic ca aceasta cana are hainuta, ca sa nu-i fie frig si ca nu trebuie sa o dam jos, lucru pe care sigur va dori sa o faca atunci cand o va vedea. 
Cand privesc aceasta cana cu minion, imi aduc aminte ca acum  o luna am fost in primul concediu peste granitele tarii alaturi de fiica mea, de 2 ani. Prima jucarie pe care a luat-o cu ea cand a plecat de acasa a fost un minion. Il tinea asa de bine in brate! Ba chiar l-a asezat langa ea pe scaunul din avion. 
Cate amintiri poate sa trezeasca o singura imagine sau o singura cana!
Plecand de la o imagine, sigur poti crea o adevarata poveste. Eu sigur am o multime de povesti ce se pot imprima pe o multime de cani. Si sigur, toate  vor fi legate de cea mica.
Pe https://www.facebook.com/magazinuldecani poti sa-ti alegi si tu cana de ceai sau cana de cafea care aduce inspiratie si bucurie fiecarei dimineti. Daca ai ceva in minte si vrei sa-ti pui amprenta, atunci poti sa ti-o creezi singur. :) Ai toate instrumentele la indemana.

Acest articol a fost scris pentru competitia Super Blog 2015.






2 comentarii: