Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 19 octombrie 2015

Magicianul sufletului!

O privire, un zambet si un miros cu adevarat unic si esti in etapa urmatoare. Care etapa? Cea care te duce catre prima intalnire cu cel care si-a facut loc in sufletul si in gandurile tale zilnice. 
L-am privit, mi-a zambit si mi-as dori sa fiu la bratul sau atunci cand gongul anunta sosirea in viteza a lui 2016.El este cel care care mi-a furat visele, este cel in fata caruia cuvintele-mi ingheata, este cel in fata caruia obrajii mei isi schimba culoarea. Da, mi-as dori sa gasesc cuvintele potrivite, sa nu-mi inghete mainile, sa nu-mi fie teama sa las glasul sufletului sa vorbeasca. 
Nu mi-as dori sa-mi pierd sansele de a a avea o...sansa. Macar una de a zari cum calendarul isi schimba anul  iar eu imi las capul pe umarul sau si ma cufund in bratele sale.
Da, eu, cea care doar visez noaptea la el, cea care imi innec dorintele, cea care nu-si doreste ca dorinta sa ramane neimplinita.
Asa se face ca mi-am propus sa-l vrajesc. Nu, nu voi face vraji ascunse, imi voi folosi farmecul personal, voi fi eu. Insa ma voi transforma si intr-un magician: unul care sa aiba potiunea perfecta pentru a-l cuceri fara drept de apel pe cel care merita sa ocupe loc in inima si viata mea.
Cum voi face acest lucru? Nu-mi va fi usor, insa am pregatit o potiune magica, una care sa se asterne in noaptea de 1 noiembrie in sufletul sau. Voi crea parfumul Mad Potion


Cum "Femeile sunt de pe Venus, iar barbatii de pe Marte", voi lua cele 2 planete, le voi aseza in palaria magica, voi presara un praf de iubire si un strop de sinceritate. Toata aceasta potiunea magica o voi presara in ceaiul de "noapte buna" al celui care a ales sa-mi fure inima. Pentru ca nu vreau ca inima mea sa se transforme intr-o stea cazatoare si sa apuna inainte de a fi iubita, voi plasa potiunea magica si in urmatoarele zile si in cafeaua cu care isi incepe ziua cuceritorul meu.
Pana pe 1 noiembrie, inima destinatarului iubirii mele va pulsa dragoste in vene. O dragoste pe care o voi purta pe tot parcursul vietii, pana cand moartea ne va desparti.  Da, e iubirea pe care mi-o doresc sa fie vesnica, chiar si dincolo de moartea fizica. E o iubire care sa fie vie si departe de univers, care sunt convinsa ca  va straluci precum Luceafarul, cea care se vedea din orice galaxie, indiferent ce nume poarta ea.
Totul incepe cu primul sarut, cu primul parfum impregnat in mirosul pieleii sale!
Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu