Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 8 octombrie 2015

Girls just wanna have fun!

Sunt printre norocoasele planetei. Nu ma confrunt cu exces de par, asa ca foarte repede rezolv problema celui nedorit. Asa se face ca folosesc benzile cu ceara, care pentru mine  sunt cel mai bun remediu pentru a indeparta acele fire de par pe care nu le vreau la vedere.
Si da, sunt sigur una dintre norocoasele planetei, lucru cu care nu se poate lauda si o prietena de-a mea. Ce sa faci... uneori natura mai greseste si mai face exces de ...par. Asa se face ca, de foarte multe ori nu e usor sa iei cateva benzi de ceara sa le treci peste suprafetele mici, acoperite cu par din belsug, iar dupa cateva minute sa-ti poti lua costumul de baie fara probleme.
Ei bine, intr-o vara eu si prietena mea, fiind libere, ne-am gandit sa ne rotisam corpul la ultravioletele solare. Asa se face ca ne-am intalnit la mine. Si cum erau doar noi doua acasa, au inceput pregatirile pentru intalnirea cu soarele. Am dat drumul la muzica, ne-am facut cate o limonada, iar ea se pregatea de operatiunea de indepartat parul cu ajutorul  aparatului cu ceara.




Nu trebuia decat sa introduca rezerva de ceara in aparatul conectat la priza. Toate bune si frumoase. In timp ce astepta ea sa ajunga ceara la temperatura optima pentru a fi intinsa peste zonele ce necesitau indepartarea parului nedorit, eu am "executat" problema cu benzile de ceara rece si incepeam sa probez costumul de baie.
Prietena mea, e cea care adora tunsorile scurte. Ce s-a gandit ea ... daca tot aparatul cu ceara e la priza, cum ar fi sa-l foloseasca pentru a scapa si pentru sprancele in plus. :)) Asa e cand ai timp sa te gandesti la tot felul de solutii "salvatoare". Toate bune. A luat ea aparatul care avea in interior cartusul cu ceara de unica folosinta si a rulat peste sprancene. Apoi a asezat peste, hartia de epilat. Cand a smuls...supriza! Nu mai avea deloc sprancene. :)) Ea nu a fost atenta la suprafata pe care a acoperit-o cu ceara. Era luata si de valul verii, de muzica,  de atmosfera si de faptul ca la strandul unde urma sa mergem, avea sa aiba si a treia intalnire cu iubitul ei. 
Cand am vazut-o, m-am apucat de ras. Asta a fost prima mea reactie. Si ea a facut acelasi lucru. Dupa putin timp, nu stia ce sa faca... sa rada in continuare sau sa planga. Trebuia sa gasim rapid o solutie. Arata aiurea: un ochi cu sprancene, altul fara. Sprancene nu aveam cum sa-i implantam, insa sa le smulgem pe celelalte, puteam. Asa ca a urmat operatiunea de epilare totala a sprancenelor.
Apoi am folosit un creion dermatograf pentru ca sa trasam linia spracenelor. Parca arata mai bine asa, decat inainte. :)) Am cautat apoi rapid un salon de cosmetica care putea sa ne ajute. 
Nu avea cum sa ajunga  prietena mea la intalnirea cu iubitul ei chiar asa, cu o trasare neprofesionala a sprancelor. Si nici nu vroia sa anuleze intalnirea. Dupa 30 de minute de stat la salon, sprancenele ei aratau ca pictate. :))
Asa e cand "girls just wanna have fun" :))

Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu