Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 26 februarie 2021

De ce e atat de greu?

 Tot nu-mi vine sa cred ca mama nu mai e,ca nu o mai pot strange in brate...nu stiu cat imi va lua sa pot sa vorbesc cu ea,oriunde,ca ai cum ar fi mereu cu mine... probabil ca nu sunt facuta pentru asta...si chiar daca pot sa merg sa-i pun o floare,psihic nu pot...eu numesc acel loc:” gradina lui mama”. Si mereu voi spune asa. Mama nu e acolo,mama e acasa. 

Nu stiu cum reusesc altii,cum pot,insa eu nu pot,nu inca si nici nu stiu un anume timp pentru acest lucru...

Copiii sunt speciali! Au simturi incredibile,protejeaza,spun o vorba din tot sufletul fix cand ai nevoie; iti ofera o imbratisare cand simti ca te prabusesti,iti spun “ te iubesc” din tot sufletul si il simti pana in calcaie. Poate nu totii copiii sunt asa,insa asa e copilul meu. Si e un copil minunat! “Mami,stiu ca ti-e dor de Vika,dar noi acum trebuie sa avem grija de Luci! Plus ca Vika e cu noi,oriunde!” Cam asa spune ea...
Pentru ea,mama ( Vika, cum i-a spus de cand era micuta) trebuie sa vina acasa...ea vorbeste la prezent de mama,iar lumanarea aprinsa pt mama,mereu e de partea celor vii...si acum inca ii trimite la mama mesaje pe telefon,desi stie adevarul...pt ea mama e tot cu tata acasa...cu siguranta ca asa e! 
Nu stiu cum voi simti primavara,cum voi simti ziua mamei cand stiu ca nu ii pot vedea sau macar auzi bucuria in voce,cand va primi martisorul din partea noastra,a fetelor ei...e greu sa trec peste fiecare eveniment,fara ea...va fi o vara ciudata,sa mergem la pescuit fara ea,prima zi de nastere a lui tata,fara ea...fara sa vreau toate imi vin in cap si pionul central,nu e aici sa tina echipa unita... nu exista ceva care sa fac,sa privesc,sa imbrac,sa miros,sa gust,sa prepar,fara sa nu fie in gandurile mele...nici acum nu-mi vine sa cred ca nu mai e aici...eu inca astept sa se intoarca...pentru ea voi fi mereu copil,iar ea pentru mine va fi mama mea...cea mai buna prietena,omul care imi dadea forta,incredere...
De ce trebuie sa fie asa de greu? De ce viata nu poate fi doar frumoasa? De ce e nevoie de atata suferinta? 

2 comentarii:

  1. La Multi Ani de 8 Martie, fie ca aceasta primavara sa infloreasca spre noi orizonturi mai bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! 🤗La multi ani si tie,cu intarziere. Asa sa fie! Doamne Ajuta! 🙏

      Ștergere