Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 5 februarie 2021

Viata e mereu ciudata...

 E ceva cu care nu ma voi impaca niciodata: de ce Dumnezeu a vrut ca ea sa sufere singura,sa plece din lumea aceasta singura? De ce? Oricine merita sa aiba alatri pe cei dragi! Cu atat mai mullt mama! Mereu a fost omul care s-a gandit la cei din jur si mai putin la ea... mereu a suferit dupa despartirea parintilor ei,dupa pierderea lor...poate acum e fericita ca i-a reintalnit,insa a lasat in urma ei un mare regret,regretul ca ea nu va mai fi niciodata langa mine...si mai sunt multe zis si scris...dureroase pt mine...din partea ei...poate o sa inteleg candva...sau poate o sa uit si nu o sa mai vreau sa aflu si sa inteleg...eu? Tocmai eu? Cand mi-am pus sufletul pe tava de fiecare data? Nu am raspuns si in curand nu o sa-l mai caut..ca nu mai pot....


2 comentarii:

  1. Imi place mult content-ul tau, de multe ori raman fara cuvinte si imi pun si eu intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc!🤗🤗 eu inca nu am raspunsuri...

    RăspundețiȘtergere