Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 11 octombrie 2020

Așteptarea a luat sfârșit!


 Tot timpul am trăit " la bloc", însă mereu am visat să mă trezesc dimineața, să aud cocoșul cum îmi strică somnul, să aud câinele care e gata să mă avertizeze că tocmai a trecut prin curte o pisică. 

 Pe principiul, toate la timpul lor și din aproape în aproape, am reușit să găsim locul unde să ne construim casa de vis, în care oricând să simt miros de fum de lemn, să merg în grădina să-mi culeg verdețurile mele, să aud cântecul păsărilor și să mă bucur de natura în toată splendoarea și liniștea ei.

Știi cum se zice: important e să-ți dorești! Și da, ne-am dorit să avem micul nostru paradis verde, pentru că mereu am știut că locul nostru e alături de bucuriile naturii. După mai multe vizite, mai multe analize financiare, am găsit locul ideal unde visele noastre să prindă contur! Un loc ferit de agitația cotidiană și totuși in orasș nu la periferie. Nu vroiam să o desprindem cu totul pe cea mică de urbe.

După mulți ani trăind viața de bloc, știam că nu mai vrem să auzim când plâng copiii vecinilor sau când vecinul de vis-a-vis face duș. Vroiam liniște și știam că de liniștea noastră depind materialele pe care le vom investi în construcție și eram gata să investim tot pentru confortul nostru. 

Avem prieteni care au diferite firme de construcții, așa că am apelat la ei să ne intocmească o listă cu cele mai bune materiale de construcții.  Știam că exista un loc unde le vom gasi pe toate la cel mai bun preț: pe Vindem-Ieftin.ro. Nu vroiam să străbatem toate magazinele fizice că să găsim cel mai bun si ieftin polistiren, cel mai bun parchet cu trafic intens, rigips,profile decorative. 

 


 

Aveam proiectul casei, știam cum vrem să arate! Vroiam 3 camere pe un nivel, o bucătarie de vară, un foișor acoperit si un ditamai grill,  în care să ne satisfacem cât e vara de lungă cele mai ascunse pofte culinare.  Și da, mai vroiam tot în zona de grill un cuptor de pâine, unde sa experimentăm pâinea cu maia a bunicii. Ne place să gătim și prin gătit ne relaxăm. Si da, să nu uităm de bucătaria din interior,  care trebuie sa aibă cea mai puternică hotă, în așa fel încât să prăjim mici la costum și să nu se simtă mirosul.

Și revenind la compartimentarea casei, ne dorim două băi,un dressing și o cămară imensă. Camerele le vrem cât mai bine izolate, atât termic, cât și fonic.Aveam și multe nelămuriri cu privire la anumite aspecte tehnice, așă că am luat legătura cu consultanții online de la Vindem-Ieftin.ro. Am aflat că exista și un grup V.I.P, pentru acei clienti care au mai făcut cel puțin o cumpărătură la ei. Iar pentru noi era perfect, pentru că nu aveam de gand să umblăm în multe locuri că să găsim raspunsurile tehnice și in același timp materialele de construcții de care aveam nevoie. 


 

Rapid am luat legătura cu ei și foarte rapid am reușit să comunicăm pe chat.

- Bună ziua, cu ce vă putem ajuta? 

-Buna ziua. Vrem o ofertă pentru o casă cu 3 camere, 2 băi, un foișior, un dressing. Vrem si un acoperiș acoperit cu panouri sandwich. Am dorit o ofertă și pentru lavabila decorativă de culoare albastră deschis. Vrem și dale pentru o curte de 100 metrii pătrați, bineințeles o ofertă pentru ușa de garaj și dacă ne-a scăpat ceva, cu siguranță că ne veți menționa. Am dori să ne faceți un necesar și o oferta. 


 

Ne-au pus intrebări legate de suprafața fiecărei încăpere, de amplasarea fiecărei camere, fiecarei încăperi. Le-am spus ulterior că ne dorim multă liniște și vrem în același timp să avem parte de temperatură constantă, atât pe timpul verii, cât și pe timpul ierii. Tot la ei am găsit și ferestre PVC. Fiindcă ne dorim multă lumină, am optat pentru ferestre de sus până jos.

 - Ne puteți lăsa o schiță a casei și o adresă de email? Vom reveni în curând cu un email și vă vom contacta și telefonic.

-Bințeles! Aici aveți datele! Vă mulțumesc și asteptăm cu interes oferta dvs.

Nu a trecut jumătate de oră și am fost resunati, am primit pe email un necesar cu toate materialele de care aveam nevoie, o ofertă de preț și toate detaliile legate de livrare și de plată. 

Am rămas plăcut suprinși să aflăm că au prețuri incredibil de bune, că livrarea se face repede, în așa fel încât echipa de muncitori să înceapă treaba.

Nu ne-am vândut apartamentul și nici nu am ales să ne mutăm la casă în șantier, am ales să ne mutăm abia după ce vom avea chiar și berea în frigider, în așa fel încât trecerea la casă să fie cu adevarat foarte placută, mai ales pentru fiica noastră. Ba mai mult, între timp am cumpărat și o pisicuță și urmează să apară și cățelul mult asteptat, în așa fel incât fiica noastră să aibă prieteni la noua locație și să fie mai ușoară adaptarea.

De abia așteptăm să parfumăm curtea casei cu mirosul de lemn de foc, să ne bem cafeaua la răsăritul soarelui, să ne trezească lătratul câinelui!


Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu