Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 30 octombrie 2020

Energia pozitivă vine din cristale!


 Casa! Mereu locul potrivit pentru a te deconecta de tot ce e în jur, pentru a te rupe de întâmplările de la locul de muncă, mereu locul potrivit pentru a-ți reîncărca bateriile, pentru a te odihni, pentru a crea cele mai frumoase amintiri cu cei dragi; locul unde zilele de naștere ne aduce pe toți împreună bucurosi.

 Au fost multe luni când doar casa a fost spatiul nostru de joacă, de stat, mai ales in situatia actuală. 

Mereu am fost pasionată de horoscop, de astre. Erau zile când așa îmi incepeam ziua: aflând cum va fi restul orelor din acea zi pentru Sagetător. Îmi plăcea să citesc horoscopul anului, a lunii. Ba mai mult, aveam și cărți de zodii, de unde am aflat care sunt cristalele ce se potrivesc pentru fiecare în parte.

Cum ametistul este cristalul zodiei mele am zis că de ce nu port această piatră norocoasă peste tot: în urechi, sub forma de inel, brațară la mână, și ca să mă asortez de tot, mi-am cumparat și un lanț cu ametist. 

 



Am considerat întotdeauna că este talismanul norocos.  Si chiar mi-a adus de fiecare data lucruri bune. Nu e de mirare de ce mai mereu la examenele de la facultate informațiile îmi reveneau rapid în minte, îmi treceau emoțiile și nu mă pierdeam niciodată. Și tocmai de aceea am o piatră mare de ametist si in living.

 


 

Când era fiica mea mică i-am cumparat o brățară de chilimbar. Știam că e o piatră magică pentru liniștire, pentru un somn odihnitor. 

Mai ales când sunt bebeluși, cei mici se confruntă cu totul felul de schimbări în organismul lor, ca de exemplu: durerile de burtică. 

Uneori mă întreabă și soțul meu: da, bine, ce contează dacă porți o bijuterie de aur cu o piatră fără valoare sau una semiprețioasă. Păi chiar are: cele semiprețioase și prețioase nu-și pierd în timp valoarea. În plus, acestea își păstrează și acea strălucire deosebită.

Adevărul e ca nici nu e de mirare de ce smaraldul este una dintre cele mai îndrăgite pietre și căutate printre reprezentantele sexului frumos. Smaraldul iți aduce fericire. Ba mai mult de atât, se spune că atunci când cineva poartă această piatră semiprețioasă și este infidel, cristalul își schimbă culoarea. Așa că domnii nu vor trebui sa apeleze la alte trucuri ca să afle dacă soțiile lor le-au rămas fidele: e suficient


Fiecare piatra semipretioasa are povestea sa si aduce cu sine energie pozitiva pentru cel sau cea care o poarta. De exemplu, bunica mea indragea foarte mult rubinul. O piatra minunata, rosie care aduce pasiune, iubire.Ba mai mult decat atat, rubinul iti ofera curaj si te tin departe de lucrurile neplacute. E ca o piatra ocrotioare. Primii cercei pe care i-am avut in urechi au fost de la bunica mea si aveau doua pietre de rubin. Acum stiu sigur ca acei cercei i-am primit cu scopul de a fi mereu protejata. Si cu siguranta cu bunica mea, de acolo de Sus, a stiut semnificatia acelei pietre.


Poate că doar pare, însă pietrele pe care le purtăm sau pe care le alegem, ne sunt predestinate. De fapt cristalele ne aleg  pe noi. Acestea aduc un mesaj, transmit ceva puternic: iubire, înțelegere, protecție, armonie.

Bunica îmi spunea, iar mama îmi reaminteste că întotdeauna bijuteriile cu cristale întregesc o femeie și că acestea sunt o moștenire ce merită să fie păstrată generații după generații.

Bijuteriile cu cristale cuceresc orice inimă și atrag orice privire. Soțul meu știe că atunci când vine vorba de cadouri, niciodată nu va da gres dacă îmi va oferi un inel, o pereche de cercei, o brățară sau un colier care să aiba încastrate pietre semiprețioase.

Poate ca unul dintre Moșii de anul acesta, Nicolae sau Crăciun va știi cu ce să mă suprindă.


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu