Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 18 octombrie 2020

Cumpărături rapide și inteligente!

    Shoppingul se spune că te relaxează. De fapt britanicii au realizat un studiu pe această temă și au ajuns la concluzia că o modalitate de relaxare este să faci shopping. 
Între timp lucrurile s-au cam schimbat, nu că nu mi-ar plăcea să pierd vremea în magazine, dar nu mai e la fel de placut de când cu noul virus. Parcă nu-mi mai vine să stau să mă uit la un raft cu zecile de minute și asta datorită măștii. Plus că prefer să am lista de cumpărături la îndemână, să parcurg doar zonele de interes și să-mi duc la îndeplinire scopul vizitei în magazin. 

O fi cu siguranță și acest lucru, unul bun, nu mai pierdem vremea prin magazine fără sens, ba mai mult nu mai cumpărăm doar de dragul că e "la reducere" sau că "îmi va trebui candva". 

Am ajuns să cumpăr lucruri de care am strictă nevoie, fără să-mi largesc aria de produse, mai ales când nu e cazul. Acum da, o pastă de dinți și o hârtie igienică e clar că va fi mereu de actualitate și că merită cumpărate când le găsești la prețuri bune. 

Am constatat că de foarte multe ori cumparam lucruri, mâncare  care nu-mi erau de folos și cel puțin un sfert din ele le aruncam. Așă că am început să fiu mai responsabilă, să nu mai irosesc și să cumpăr cu sens. Recunosc că uneori de dragul anilor trecuti, când nu trebuia să stai musai la distanță de ceilalți din magazin și nu trebuia să porți masca, mă las condusă de magia cumpărăturilor lungi. Oricum se întâmplă rar.

Țin minte că atunci când au apărut pentru prima dată casele rapide, unde iți scanezi singur produsele, le plătești, am zis că "da, uite ceva ce mi se potrivește".

 Erau zile când stăteam la cozi interminabile cu fiica mea dupa mine. Era greu pentru ea să aibă răbdare, că să nu mai zic că nu te lăsa nimeni să înaintezi mai în față, pentru că ești cu un copil lângă tine. Am pățit uneori chiar să se bage în fața mea, pe principiul " nu am decât 2 produse". "Da, și eu doar câteva, dar am un copil lângă mine". 

 

“smartcash-rms-”  

 

Nici cînd am fost însărcinată nu am beneficiat de un statut special, pentru că oamenii nu țin cont de aceste aspecte sau sunt prea puțini și eu nu m-am intersectat cu aceia.

Am observat că romanul din fire rămțne conservator, greu il obișnuiesti cu schimbărilele. Așa se face că și atunci când la casele normale sunt cozi, cele de tip self-checkout sunt goale. Poate să tot dea anunț d-ra de la biroul de informații, că romanul e învățat să stea la coadă și să comenteze că "de ce nu se mai deschide o casă de marcat". Că e mai bine să comentăm, să ne lamentăm, decât să vedem că soluția e la câțiva pași distanță. 

E incredibil de simplu să folosești casele de marcat rapide ( self-checkout ). Scanezi, platești cash sau cu cardul ( telefon, smartwatch ), pui cumpărăturile în coș înapoi și ai plecat. Bine, se mai întâmplă uneori ca anumite coduri EAN să nu meargă, dar pentru acest lucru există tot timpul un angajat care te va ajuta sau te va determina să renunți la produs, pentru că nici el nu știe de ce și ce să facă. Am patit de multe ori. Așa că uneori scanez în prealabil produsele la scanatoarele de preț din magazin, ca să mă asigur că nu voi pierde timpul la casele de marcat rapide.

E super bine că a apărut această soluție informatică, acest program denumit SmartCash RMS.
SmartCash RMS este soluția perfectă pentru retelele de magazine, cât și pentru cumpărător care se poate bucura de cumpărături de tip self-checkout. În plus, SmartCash RMS este o rețea autohtonă, ceea ce ne demonstrează încă o dată, dacă era necesar, că romanii se pricep la softuri, la soluții de ultimă generatie. Până la urmă unii știam deja că avem oameni bun în domeniul software, dăcă ținem cont de domeniul aeronautic sau bancar.

Pentru mine ca și cumpărător, acest gen de solutie informatică inseamna scurtarea timpului de așteptare în hypermarket. 


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu