Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 7 octombrie 2020

Și toamna aceasta are trendul ei!

 Știi cum e la mine când pleacă vara? Inseamnă că deschid direct dulapul și încep să scot toată garderoba de final de toamnă început de iarnă, nu de alta dar eu sunt extrem de friguroasă. Uneori mi se pare că nici vara nu e destul de fierbinte pentru mine. Ce să fac, poate faptul că m-am născut iarna, chiar de Sf. Nicolae, are vreo legătură.

Când am văzut că s-a schimbat fila și luna în calendar, din august în octombrie, cum rapid am dat buzna în dulap să scot botinele mele dragi, acelea negre cu flori roșii. Sunt așa de comode că uneori nu le dau jos din picioare decât atunci când vine zapada. Pe lângă acestea mai am o pereche de botine negre care au o inscripție cu love și care imi sunt extrem de dragi si de comod, în pofida înalțimii platformei și a tocului. 

Anul acesta am zis că deși e un an mai ciudat, să-l marchez cu o pereche de cizme Karl Lagerfeld, elegante și potrivite atât pentru o ținută casual, cât si pentru una business.


 

Și cum ai putea să nu le adori? Până și cele mai pretențioase persoane și-ar dori o astfel de pereche. Sper că Moș Crăciun a notat deja. Adevarul e că mai am un pont pentru Moș Crăciun, dacă încă nu știe ce să mai includă in cadoul meu, un link de unde ar alege ceva cu care nu ar da greș: https://answear.ro/branduri/femei

Cât despre îmbrăcăminte, am o geacă cu puf roz pal, care îmi e extrem de dragă și pe care atunci când o dau jos rapid, o și spăl apoi o bag în uscătorul de haine, că să fiu sigur că o să mă insoteasca și a doua zi în călătoria mea. Și dacă ai știi câte haine am în dulap, de la geci, paltoane, ai zice că aș putea să am propriul magazin. Ce să fac, uneori trezesc pasiune pentru anumite articole vestimantare. Parcă îmi intră atât de adânc în inima încât mi-e greu să le înlocuiesc. Dar recunosc că am gasit geaca Roxy care chiar că ar surclasa actualul number one.



Ca sa nu mai zic de faptul că pentru mine blugii nu pot fi inlocuiți cu nimic. Sunt cele mai volatile articole vestimentare, cel puțin pentru mine. Îi port la orice ținută sport, casual, business. Că îi asortez cu o pereche de adidași, o pereche de botine cu toc, o pereche de cizme lungi, blugii sunt mereu în trendul meu preferat, indiferent de an și de sezon. Iar la capitolul pantaloni/jeans, jeansii Levi's sunt și acum number one! Au croiala, culoarea care mi se potrivește și care pentru mine nu se demodează niciodată. De altfel, nu m-aș putea vedea purtând altfel de jeansi. Nu sunt pentru mine.

Și cum toamna nu e întotdeauna cu soare și cu adierea placută a vantului și cum eu sunt friguroasă, mereu am la mine o eșarfă. Îmi plac eșarfale și fularele cât mai viu colorate: rosii,verzi, albastre. Am multe fulare croșetate manual, de toate culorile sau combinații de culori. Mai ales că dacă uneori port mai multe articole vestimentare monocromatice, imi place sa ies din această tentă liniară folosind de exemplu, o eșarfă sau un fular viu colorat. Fularul clasic Medicine s-ar potrivi de minune în garderoba mea. Sper că Moș Crăciun a luat notițe și de data aceasta.

Cu atâtea dorințe, Moșii iernii pot fi multumiți că le-am ușurat munca, iar eu cu siguranță aș fi extrem de fericită să știu că m-au nimerit și anul acesta la capitolul cadouri.

Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu