Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 16 octombrie 2020

Să respirăm bine și sănătos!


 E deja sezonul virozelor, a gripei. E ciudat, dar parcă toți acești viruși au perioada lor de bucurie în corpurile noastre. De foarte multe ori cu toate măsurile de siguranță,de prevenire, de igienă, nu reușesc să îi înfrunt fără să mă pună la pământ, să-i alung, mai ales de când a început fiica mea școala. Mai mereu "colectează" câte unul de la colegii darnici să împartă. E bine că măcar ea mereu face cele mai ușoare forme de răceală. În schimb, eu aproape tot meniul: de la durere în gât, la nas înfundat, ochi injectați. 

M-am învățat de când era mică  fiica mea,să folosesc trucuri pe care și mama mea la rândul ei le-a abordat cu mine: de la a menține umiditatea în casă în jur de 50%-60%, să folosim apa de mare pentru nas, să folosim tot apa de mare pentru inhalare. 

Puneam mereu iarna pe calorifere în anumite recipiente sare de mare cu apă, astfel că se evapora în cameră si era mai ușor de respirat în casă.

 Pe vremea aceea nu aveam purificatoare de aer, dar recunosc că ne era de foarte mare folos. Însă de ceva timp am aflat de purificatorul de aer Salin Plus.

 


 

E perfect pentru noi, mai ales pentru apartamentul nostru, care nu are mai mult de 64 mp. 

De ce am ales acest purificator de aer? Păi pe lângă faptul că acoperă perfect suprafața apartamentului, e și ușor de utilizat și evident că e extrem de util în prevenirea și tratarea diferitelor afecțiuni respiratorii: de la banale răceli, la laringite, sinuzite

Ziceam de prevenire, pentru că acest aparat poate fi utilizat cu succes chiar și atunci când nu avem nici o afecțiune respiratorie. Datorită efectului terapeutic salin, aerul din încăperi devine mai curat, mult mai respirabil. Și chiar mă gândeam că il va ajuta și pe soțul meu să nu mai sforăie noaptea. 

Chiar ii vom oferi un astfel de aparat și mamei mele de Crăciun, pentru că ea are mai mereu rinite și alergii. Și tatăl meu se va bucura de beneficiile saline ale acestui aparat, deoarece are deviație de sept și îi e greu uneori să respire pe ambele nări. 

 


 

Timp de 5-6 luni se poate folosi aparatul Salin Plus așa cum vine el, apoi este recomandat să se schimbe rezerva de sare gemă neiodată, pentru o eficientă maximă. 

 


 

Țin minte că atunci când eram mica și eram racită, ai mei mereu mă duceau la salină pentru efectul terapeutic. Când intram în salină, simțeam acel aer purificat, care îmi desfunda instant nasul și îmi calmea tusea. În plus, sarea în sine e și un remediu de dezinfectare a căilor respiratorii, fie folosită în combinație cu apa caldă pentru gargară sau sub formă de puf pentru nas. 

Atunci când salina e prea departe de tine, poți aduce terapia sării la tine acasă prin intermediul purificatoarele de aer Salin Plus. E mai comod, e la fel de benefic, e mai ieftin decât o intrare la salină și te poți bucura de terapie zi de zi la tine acasă. În plus, poți regla și debitul de aer, iar aparatul nu este zgomotos, atinge 50 de decibeli.

Cu asemenea aparat, virușii nu vor trece pragul ușii mele!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu