Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 21 octombrie 2020

Micile mele secrete!


     Știi cum e să ți se pună pata pe o bluză, un palton sau o pereche de botine și să aștepți ca un copil "alinierea astrelor" ca să ți le cumperi? Ei bine, cam așa sunt eu. Gata să dau clickul necesar, la momentul potrivit, pentru ca produsele preferate să ajungă la mine acasă. 

Tot timpul aleg produsele de calitate, pentru că am testat si eu acest aspect: calitate, înseamnă fiabilitate, iar rabatul de la acest criteriu duce la purtări mai puține.

Am pățit uneori să-mi cumpăr o pereche de încălțări mai ieftine și să mă trezesc că rămân desculță, la propriu, pe stradă. Așa că mi-am promis că nu voi mai lăsa ca prețul să mă influențeze. 

De când eram mică, cizmele și ghetele pe care mi le cumpărau ai mei erau din piele naturală.De fapt, in acea vreme nici nu găseai alte materiale. Nu aveam mai mult de 2 perechi, maxim, dar acelea mă țineau atât cât îmi erau bune ca lungime interioară a tâlpicului. Îmi rămâneau mici, dar puteau fi încă folosite, atât de fiabile erau. Evident că erau tot timpul curățate și întreținute cu ulei special pentru piele.

Și acum am aceeași rutină ( de la sandale la pantofi sau botine), înainte de a fi arhivate pentru anul viitor, mai intai spăl talpa, șterg pielea cu o cârpă cu apă caldă, apoi după ce s-au uscat, le dau cu ulei special pentru îmbrăcămintea sau încălțămintea de piele. Uneori am încercat cu ulei pentru bebeluși ( de la fiica mea ) sau cu cremă grasă de față. Pielea a rămas netedă și fără să se strângă, să se rideze. Și da, apoi pun încălțările în cutii de carton. 

 

https://answear.ro/p/steve-madden-cizme-de-piele-gros-338877

 

Iarna care aduce zăpadă, când încălțările sunt acoperite de soluția de deszăpezire, atunci ghetele, cizmele și botinele necesită o curățare și întreținere temeinică după fiecare purtare. Cu o lavetă umedă caldă, le șterg, apoi cu o altă lavetă uscată, moale, îmbibată cu ulei, le acopăr peste tot, evident, în afară de talpă. Pielea devine netedă, nu capătă cute, nu crapă și se hidratează foarte bine. Aceeași procedură o respect și când trebuie să-mi pregătesc încălțările de primăvară și  pun încălțămintea de iarnă la cutie, până la urmatoarea folosire. Și de fiecare dată s-au comportat perfect, până la următoarea purtare!

Mie cel mai mult îmi place vara, când simt că pot zbura, când e cald, cand nu trebuie să mă înfofolesc, pentru că frigul nu e de mine. Îmi place să mă îmbrac sport, mai ales că la plimbare sunt cu pitica mea, așă că trebuie să fiu mereu pregătită de multă mișcare. 

Ador pantalonii scurți, tricourile comode sau topurile. Pantalonii de blugi,scurți sunt preferații mei. Ușor de purtat, ușor de spălat, plus că au multe buzunare. 

De mai bine de 1 an avem uscător de haine și e un adevărat miracol la casa omului: hainele efectiv nu mai trebuie călcate, nici macar cămășile! Și e pe bune! În plus, în maxim 3 ore poți purta din nou ținuta preferată. 

Uscătorul de haine scoate toate scamele sau șervețelele uitate prin buzunare. Înainte, dacă uitam un șervețel prin vreun buzunar, urma chinul: rola de haine, scuturat, plus că mai toate hainele din mașină erau pline de servețelele marunțite. Acum am scăpat de grija aceasta! 

Ei bine, cum vara nu ține prea mult, toamna mă prinde mereu in botine. Pentru mine încalțămintea de damă de toamnă, înseamnă mereu ceva mai călduros la picioare. Am și o marcă preferată pentru încălțămintea sezonului rece: https://answear.ro/m/geox?gen=Femei&sort=popularity.

 


 

Cum nici toamna nu e prea călduroasă, în ultimii ani pantofii sau balerinii nu prea se mai regăsesc în dulapiorul meu de încălțări. În schimb, toamna și iarna îmi place să renunț la ținuta sport și să port paltoane, cizme cu talpă joasă și genți mari.

 



 

De fapt, gențile mari se regăsesc în ținuta mea zilnică, pentru că eu am cu mine cam jumătate de casă. Nu chiar, dar mereu am un fruct la mine, o sticlă de apa suficient de mare, si multe alte lucruri pe care cam orice femeie le are in geantă. 




Și da, mereu un șal care să mă scoată din monotonie și obligatoriu, o caciulă. 

 

https://answear.ro/p/armani-exchange-sal-361329

 


https://answear.ro/p/lauren-ralph-lauren-caciula-356596


Niciodată nu mi-am dus hainele la curățătorie, tot timpul le-am spalat și întreținut acasă. Acum, de când avem uscător de haine acasă, e senzațional. Cele mai groase haine sunt spălate și uscate în 3 ore. În plus, nu mai folosesc balsam la haine. Am observat că fără balsam, se păstrează mai mult prospețimea detergentului, iar când le iau din dulap, miros incredibil de frumos. Uneori dacă haina  are vreo pată care nu iese prin spălare la temperatura recomandată pe etichetă, folosesc o soluție pe bază de portocale. Scoate cele mai adânci pete, fără să decoloreze țesătura sau să o altereze. Soluția nu e pe bază de clor, așă că o pot folosi pe toate hainele,indiferent de material sau culoare.

Am observat că uscătorul face ca hainele să rămână pufoase,indiferent de material, iar când sunt gata uscate, le pun direct în dulap, fără să fie nevoie să le netezesc. Niciodată nici o haină nu și-a modificat dimensiunile sau culoarea. Știu, poate pare greu de crezut. Așa am zis și eu, însă dăcă cumperi un anume uscător, lucrurile se simplifică, iar eu am mai mult timp pentru familia mea și alte cumpărături.


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.

 

2 comentarii: