Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 11 octombrie 2020

Sunt gata să visez!

 Sunt zile când mă trezesc cu noaptea în cap și îmi trasez itinerariul zilei, proiectele, o listă cu "to do" și mă văd la final de zi învingătoare și totuși plină de energie. Fiecare zi e o provocare și fiecare zi parcă uneori te stoarce de energie: job, casă, copil. E o rutină care se regasește în viața mea de mulți ani. Uneori mai înglobez și plimbări lungi tot cu fiica mea și cu șoțul meu,alteori proiecte indoor, asta în funcție de cum ne permite și vremea. 

Indiferent unde sunt, fiecare zi începe cu o piesă, continuă cu muzică în urechi, pentru că ea e cea care mă relaxează și se termină tot cu o melodie în suflet și în cap. Parcă totul devine mai ușor și mai frumos cu muzică. 

Mă trezesc zilnic lângă fiica mea și oricât de puțin am dormit sau oricât de obosită aș fi, mereu am zâmbetul pe buze pentru că e lângă mine. Chiar și pentru mine, care mereu sunt energică și plină de bucurie și de speranță, unele zile sunt de-a dreptul epuizante și de abia aștept să mă reîntorc acasă, să deschid ușa bucătăriei și să ies pe balcon. Acolo e oaza mea de relaxare. Las ușa de la bucătărie sau living larg deschisă și mă așez pe sezlongul de pe balcon. Îmi fac un ceai, dau drumul la muzică în casă și mă bucur de imaginea oferită. Mult verde în pofida zgomotului cotidian. De foarte multe ori, acel zgomot e pur și simplu neutralizat de liniștea pe care o simt în acele momente. 

Îmi întind picioarele, toți muschii, închid ochii și nu mai aud nimic, decât vântul care uneori adie sau simt cum soarele își intinde razele calduroase pe degetele mele de la picioare și simt mireasma de lavandă și cimbrișor de pe balcon. Parcă sunt într-un colț de rai, colțul meu de rai!

Balconul este locul meu unde îmi golesc mintea și locul unde mă deconectez de cotidian, de ziua ce a trecut.Visez mereu la vacanțe, retrăiesc momentele care m-au făcut să fiu relaxată, bucuroasă, fericită și mă umplu pur și simplu de energie pozitivă. Fredonez melodiile pe care le aud și care îmi fac inima să tresară de o bucurie ieșită din comun.


Sezlongul visurilor


Balconul a fost mereu locul meu de relaxare de când eram mică. Mereu pe balcon cât era vara de lungă stăteam cu fratele meu și cu ai mei. Acolo luam micul dejun, de acolo priveam lumea din jur și de acolo priveam cerul și visam la cele mai înalte culmi. Parcă nici un vis nu era prea înalt sau imposibil.

În curând visele mele vor fi legănate de un mod de dezmierdare: un hamac, pentru care am și găsit un suport pe măsură.

 


 Adevarul e că am găsit un motor de căutare de unde aș putea achiziționa tot ce am nevoie pentru ca oaza mea de liniște să se transforme în mini grădina visată! Pe https://favi.ro/ am tot ce-mi doresc pentru ca balconul meu sa devină templul permanent al relaxării, fie vară, fie iarnă.

Și cum am și priză pe balcon, aș putea să-mi prepar cafeaua în fiecare dimineață acolo. 


 

Adevărul e că micul meu colț de rai, zona mea de relaxare și confort maxim ar putea cuprinde și mirese mai diversificate, pentru că nu ar strica sa-mi instalez chiar și un grill, însă nu aș vrea să trezesc simțurile tuturor vecinilor.  Pe https://ganduriparcate.blogspot.com/ visele cele mai ascunse capătă culoare și devin vizibile!

 

Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu