Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 31 octombrie 2020

Telefonul meu merită tot ce e mai bun!


    Husa telefonului face diferența!

 Prima dată când am interacționat cu un telefon mobil a fost în primul an de facultate. Mă săturasem să tot cumpăr cartele pentru telefoanele publice; costau mult și aveam puține minute, plus că eram constrânsă de timpul minutelor alocat pe cartelă, ca să nu mai zic că trebuia să aștepți și după alții. Tocmai din cauza acestora nu puteam sa vorbesc când vroiam eu ai mei. Trebuia cum sa ne dăm intâlnire la o anumită oră la cabina telefonică. Cam așa era acum vreo 15 ani.

Așă că în primul an de facultate m-am mândrit și eu cu primul telefon mobil. Unul mic, cu butoane, nou-nouț, ce avea un ecran monocrom și care nu avea memorie internă mai mare de o disketă. Oho, era era disketei! Ei bine, chiar dacă telefonul era destul de robust, tot i-am cumpărat o husă pe care o agățam la gât și care proteja tot telefonul: de la ecran la partea din spate.Pe vremea aceia nu aveai multe opțiuni și singura grijă era să protejeze telefonul, nu conta cum arăta ca design husa.

Următorului telefon, care era cu clapetă, nu i-am mai cumpărat husă.De fapt, nici nu era. Ecranul cumva era protejat când închideai clapeta și mă gândesc că de aceea nici nu găseam. Ca să nu mai zic că pe vremea aceea accesoriile pentru telefon, dacă gaseai, le cumpărai doar magazinul fizic. Nu era popular shoppingul online. 

Și din aproape în aproape, am ajuns la primul meu smartphone. A fost cadoul din partea soțului meu când ne-am căsătorit. Era un model nou apărut, scump, care și acum încă se găsește în sertarul din living și care încă functioneaza chiar bine, deși are cam 10 ani vechime. 

Ei bine, a urmat și al doilea smartphone cu spate de sticlă. Menționez acest aspect, că să subliniez că era pretențios, la capitolul "grijă".A fost o întâmplare cu acest smartphone. Îl primise mama mea, însă ea era obișnuită cu alt sistem de operare și îi era greu să se obișnuiască cu schimbarea. Și datorită acelei întâmplări am rămas și azi la aceeași marcă de telefon și nu aș schimba-o cu nimic în lume.

Revenind la smartphone-ul care a ajuns dintr-o întâmplare la mine, l-am indrăgit foarte mult! Era alb, cochet, o formă care se regăsește în prezent la anumite modele de smartphone-uri. Ei bine, i-am cumpărat husă și i-am pus și folie pe ecran. Folia telefonului nu m-a încântat foarte tare, deși era o folie de sticlă de calitate, tocmai pentru că nu mă puteam bucura cu adevărat de acel ecran incredibil! Așa că, am luat folia jos și am cumpărat o husă mai scumpă, care să acopere și colțurile telefonului și să fie mai înaltă decât ecranul, ca să protejez astfel tot telefonul.

La un an am vândut telefonul și mi-am făcut un upgrade, însă nu am schimbat marca. Nu aveam bani de un telefon nou, așă că mi-am luat tot unul second-hand. Am făcut un schimb și am mai oferit o diferență din partea. Eram extrem de încîntată de noul smartphone: avea amprenta, mergea mult mai repede,ușor, avea altă formă. Îmi era extrem de drag și sincer parcă mi se părea mult mai frumos fără husă. 

Într-o zi însă s-a întâmplat un eveniment nedorit. Am mers într-o vizită la fratele meu, mama era și ea acolo, si am pus pe hol telefonul, după ce l-am scos din buzunarul hainei. Era pe o etajeră la ceva distanță considerabilă față de nivelul de jos. Mama nu s-a uitat, a dat cu mâna peste telefon și acesta a căzut direct pe gresie. Tot ecranul s-a crăpat. Instant mi-au dat lacrimile. Nu știam ce să fac. Dacă îl vindeam așa, nu luam mare lucru pe el, pentru că sticla ecranului e scumpă. Ecranul telefonului costă de regulă, mai bine de jumătate din valoarea telefonului.

Totuși telefonul îmi era drag,  și cum nu aveam bani să-mi iau altul, am convenit cu mama că împărțim vina și suma, pe din-două, și așa mi-am înlocuit ecranul telefonului. Uite așa a început era în care m-am învățat minte ca să-mi țin telefonul doar în husă. 

La început mi-am luat o husa mai ieftină, non-brand, din silicon, care acoperea practic spatele telefonului, lateralele, dar nu oferea protecție colțurilor si nici ecranului telefonului. La puțin timp am aruncat o privire pe BrandGSM, site-ul unde știam că voi găsi huse de calitate, care să se muleze perfect pe forma telefonului meu și evident să-i ofere protecție 100%. 

 

https://brandgsm.ro/husa-iphone-11-pro-max-spigen-ciel-silicone-lavender

 

Citisem între timp review-uri pe diferite forumuri despre husele de telefon, pentru că până la urmă părerea/experiența oamenilor face întotdeauna diferența. Și mai ales când de multe ori nu ai cum proba la propriu, o husă pe telefonul tău intr-un magazin fizic, pentru că toate sunt sigilate. 

Știam exact că marcile Spigen și Devia aveau cele mai bune review-uri,așa că am aruncat o privire pe site-ul celor de la BrandGSM în căutarea huselor de telefoane menționate. Evident că deja aveam si pretenții chiar și în ceea ce privește culoarea. 

 

https://brandgsm.ro/husa-iphone-11-pro-devia-defender-2-black

 

Am zis că nu o sa-mi cumpăr orice culoare,ci să-mi asortez telefonul cu nuanța husei. Evident că nu a fost greu, am găsit ce căutam!

Ziceam de culoare, însă calitatea huselor de telefon e cea mai importantă, materialul din care este confecționată, în așa fel încât să nu-ți alunece din mână ușor sau să nu fugă pe și de pe diferite suprafețe.

 

https://brandgsm.ro/husa-iphone-11-pro-lemontti-liquid-silicon-lush-pink

 

Știi cum se zice, e de ajuns să o pățești o dată și să te coste destul, și asta la propriu, că să te înveți minte. Eu așa am pățit, și de atunci telefonul meu nu mai stă fără husă de protecție, nici măcar în pat. 

Și da, încă ceva, o husă de calitate permite telefonului să "respire" atunci când este pus la încărcat. 

Nu înțelegeam eu, de ce atunci când am optat pentru o husă de o calitate inferioară smartphone-ul meu gâfâia, de parcă era expus la soare. Când am schimbat husa, mi-am dat seama că acesta este un alt atuu al unei huse calitative. Și evident, fiabilitatea! Pe principiul, dai un ban,dar știi că merită! Cam acesta ar fi sloganul unei huse de telefon de calitate. Husele ieftine, confecționate din materiale proaste se rup ușor, se deformează, în concluzie sunt pentru puține utilizări.

O spun din proprie experiență: atunci când îți alegi o husă, nu uita să-ți aduci aminte că poate, din întâmplare ajunge la telefonul tău pisica, cățelul sau chiar copilul, iar o clipă de neatenție te poate costa foarte scump și cu siguranță că acum nu e momentul oportun noi investiții, nu-i așa? 

 

Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu