Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 2 noiembrie 2020

Răsfăț la soare în siguranță!


 Fiecare an ne găsea fie la început de vară, fie la început de toamnă, în avion în drum spre Turcia. 

Am descoperit această țară acum mulți ani, când ne doream un concediu, în care să fim răsfățați de soare, de arome culinare, în care să ne rupem de realitate, să ne odihnim mintea, sufletul. 

Mereu am ales vacanțe la hoteluri de la 4 stele în sus,pentru că o dată pe an confortul nostru trebuie să fie la superlativ, iar turcii știu cel mai bine acest lucru, oferind cele mai bune servicii. Am ajuns la această concluzie, după ce am fost și în alte țări cu pachetul extra all inclusive, ca și Grecia sau Cipru. E drept, fiecare țară are farmecul ei prin istorie și prin aerul pe care il degajă, însă nouă Turcia ne-a rămas în suflet. 

Soarele e fierbinte în Turcia, așa că fără o hidratare intensă a pielii cu creme cu protecție UV ridicat, riști să te trezești cu o piele arsă și un disconfort pe măsură.  Și cu cât factorul de protecție este mai mare, cu atât pielea e mai bine protejată. În plus, laptele de corp cu extract de gălbenele  rezistent la apă cu SPF 50, îmi permite să stau la soare fără să mă gândesc o clipă că nu aș fi protejată!

https://www.bottegaverde.ro/bottega-verde-lapte-cu-protectie-solara-rezistent-la-apa-cu-extract-de-galbenele-de-la-palatul-massaini-si-sofran-spf-50--165460-165460


Era o placere să stai pe nisip, să simți briza mării. Din larg venea câte un miros de scoici, ce parcă te chemeau să le cauti in larg. Pe oriunde mergeai simțurile îți erau învăluite de mirosul arganului de la acele creme de corp cu factor de protecție solară. Aceleați miresme pe care le-am regăsit la Bottega Verde; de altfel e magazinul meu preferat unde îmi răsfăț părul, pielea corpului, de la față până la degetele de la picioare, indiferent că e vară sau iarnă. 

 

https://www.bottegaverde.ro/bottega-verde-kit-de-calatorie-pentru-fata-si-corp-cu-protectie-solara-cu-extract-de-ulei-de-argan--154906-154906

 

Și de fiecare dată când reîntâlnesc miresmele de la prietenii mei în materie de răsfăț, mă simt de parcă aș putea să zbor liberă ca un pescăruș deasupra mării. O mare de relaxare, de gânduri frumoase, unde gândurile stresante  erau aruncate în fiecare val. 

Nimic nu e mai plăcut decât să regăsești tot ce-ți este drag sufletului indiferent unde te afli: acasă sau la sute de km în zbor.

Și da, pielea trebuie hidratată și dupa baia de soare cu o cremă de după plaja. Cel mai mult îmi plăcea contrastul dintre părul meu blond și bronzul feței. Și fața mereu trebuie hidratată și protejată de UV-uri atunci cînd e expusă la soare. Mirosul de jojoba mereu mă trimite cu gândul la relaxarea de pe plajă, în timp ce ma răsfățam cu muzica preferată și simțeam briza mării.

https://www.bottegaverde.ro/bottega-verde-crema-hidratanta-de-zi-cu-ulei-de-jojoba-si-lapte-de-ovaz-spf-50--165358-165358



Chiar și buzele merită maximă atenție, atunci când sunt expuse la soare, pentru că fără o protecție solară corespunzătoare, acestea se usucă și pișcă. Așa că un balsam de buze cu ulei de argan e perfect pentru ca să mă bucur din plin de soare, fără inconveniente.

https://www.bottegaverde.ro/bottega-verde-balsam-de-buze-rezistent-la-apa-cu-ulei-de-argan-si-vitamina-c--146966-146966



Și părul are nevoie de o atenție deosebită în sezonul estival, pentru că acesta riscă să se deschidă câteva nuanțe din cauza soarelui, poate chiar să se usuce, așa că un ulei de par îl mă ajută să se mențină sănătos și strălucitor.


https://www.bottegaverde.ro/bottega-verde-lapte-cu-protectie-solara-rezistent-la-apa-cu-extract-de-galbenele-de-la-palatul-massaini-si-sofran-spf-50--165460-165460


Și acum simt cum vântul îmi bătea prin păr si mereu îmi răsfăța simțurile cu mirosul de gălbenele.

Mereu am optat pentru îngrijirea pielii de UV-urile soarelui, ca atare bronzul rezistă de fiecare dată până la urmatoarea vară. Și tocmai pentru că am avut grijă ca fiecare particică din piele sa fie răsfățată cu produse de calitate, niciodată nu m-a ars soarele și de fiecare dată am revenit din vacanță și cu părul hidratat și la fel de strălucitor.

Și chiar dacă anul acesta din cauza situației din lume am fost nevoiți să ne reprogramăm vacanța pentru anul viitor, gândul meu a zburat în Turcia. 

Pentru că m-am aprovizionat din timp cu tot kitul pentru protecție solară, anul viitor când voi merge în vacanță, voi avea dublu răsfăț al pielii și al părului.  De abia astept să mă bucur de soare și de relaxare și să iau cu mine produsele de plajă cele mai bune!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu