Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 6 noiembrie 2020

Black Friday all night long!


  Eu am un principiu: să-mi cumpăr vara cizme și iarna sandale. De ce? Pentru că mereu în extrasezon le găsesc la reduceri, la cele mai bune prețuri! Și așa am învățat că expresia cu "răbdarea treci marea" se aplică perfect când vine vorba de cumpărături, ca atare îmi cumpăr articolele vestimentare, încălțămintea preferată pe care mi le doresc cu adevărat atunci când au cel mai mic preț!

Perioada aceasta a pandemiei, recunosc că nu prea folosesc acest cuvânt, mai mult îi spun "restart" sau cum ar zice "Bebe Șef" perioada în care "am fost puși toți pe hold", mi-a întărit convingerea că trebuie să-mi cumpăr produsele preferate când le găsesc la reducere, chiar dacă poate nu sunt chiar necesare.

Pentru noi toți au fost câteva luni în care am ales să fac achiziții vestimentare, online, doar de nevoie, și nu de plăcerea de a face shopping sau de dragul de a mă reînnoi. 

Sincer, îmi lipsește perioada când alegeam rapid ceva de pe online și clickul îmi aducea produsul prin curier direct acasă. Probabil și pentru că îmi cumpăram frecvent îmbrăcăminte la reducere sau încălțăminte la reducere sau diferite accesorii la reducere pentru femei.

În perioada ce a trecut, singura care a fost răsfățată a fost fiica mea. Pentru ea a fost obligatoriu să comand online încălțăminte de toamnă, de iarnă, pentru că e în perioada aceea de creștere accentuantă.

Cel mai mult îmi place perioada de Black Friday când tot timpul găsesc încălțămințe de firmă la reducere. E perioada aceea din an când ma simt ca un copil și mă bucur că îmi pot cumpăra produsele preferate la cele mai bune prețuri! În restul anului e cam greu să mă "ating" de ele. Oricum am și eu limitele mele de bun simț , când vine vorba de bugetul alocat garderobei.

Cu siguranță că și anul acesta fiica mea va fi cea mai răsfățată cu cel puțin o pereche de ghete, iar brandul Geox se va regăsi în colecția ei de încălțăminte! Îmi place această marcă pentru că este una calitativă și fiabilă. Plus că încălțamintea acestui brand este super comodă și ușoară! 

O spun din proprie experiență, pentru că de-a lungul timpului am reușit și eu, ce-i drept la reducere, să-mi achiziționez câteva perechi de încălțări aparținând acestui brand.

Apropo de cumpărăturile de Black Friday, mai tot timpul am o listă de produse favorite și cam de fiecare dată în acea perioadă a anului se întâmplă, spre norocul meu, ca măcar 2 perechi să fie la reducere.

Chiar dacă contextul actual e mai ciudat și te determină să fii mai cumpătat la capitolul cumpărături multe, tot am găsit câteva produse pe care mi le doresc obligatoriu în garderoba acestui sezon.

Și să începem cu încălțările!


https://answear.ro/p/tommy-hilfiger-ghete-de-piele-360465


Aceste cizme de piele le ador! Le pot purta și la blugi și la o rochie, le pot purta și la un palton sau la o geaca casual, cum ar fi acestea!


https://answear.ro/p/desigual-geaca-342800

https://answear.ro/p/morgan-palton-334810


De fiecare dată când îmi comand eu ceva, e obligatoriu ca în interiorul coletului să fie cel puțin un produs și pentru fiica mea.

Așa că am pus ochii pe această pereche de la Tommy Hilfiger pentru sezonul toamnă/iarnă!


https://answear.ro/p/tommy-hilfiger-bocanci-copii-356563


Și cum o tinuță nu merge fără să fie asortată cu cel puțin un element vestimentar, m-am gândit să nu mă rezum doar la o pereche de bocanci pentru fiica mea, ci să-i achiziționez și un palton foarte frumos marca Mango! Sper să-l prind la reducere de Black Friday!

https://answear.ro/p/mango-kids-palton-copii-mayra-110-164-cm-329874

Cu siguranță că va fi încântată, pentru că îi place să fie chic! Parcă o și aud zicând în timp ce probează paltonul: " sunt cu adevarat cochetă!"

Până la urmă, instinctul acesta feminin apare încă de la vârste fragede și mă bucur să-l regăsesc la fiica mea.

Știu că bugetul pe anul acesta este unul ow cost, așa că o să mă mai rezum doar la încă un accesoriu, pe care de altfel eu îl includ în tinuța mea de cu toamnă până vara. Asta e, poate o fi de vină luna în care m-am născut pentru simplul fapt că sunt cam friguroasă. Și sincer, și dacă nu era așa, tot mi se părea wow acest set!


https://answear.ro/p/answear-caciula-si-fular-276263


Și tocmai pentru că e minunat și că știu că va fi încântată și fiica mea și își va dori și ea, voi comanda două seturi de mărimi diferite. Până la urmă nouă chiar ne place să ne asortăm!

Sincer mi-e tare greu să alcătuiesc anul acesta o listă scurtă anul acesta pentru cumpărăturile de Black Friday, mai ales când există atât de multe tentații! Acum ce să zic, mă mai temperez, sper să fie pe fază Moș Nicolae și Moș Crăciun și sper ca măcar ei să dispuna de ceva mai mulți bani în această perioadă.

Oricum eu voi fi super încântată să-mi achiziționez produsele de mai sus! Tu ești pregătit pentru Black Friday? Let's do a White Friday, all night long!


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu