Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 12 noiembrie 2020

Azi e despre mama!


 Am un stomac strans,mic; mama nu se simte bine de cateva saptamani, si-a facut tot felul de analize, de investigatii, iar azi ar fi ultima care ne va oferi mult mai multe informatii si de azi vom avea un tratament clar! Mi-e dor de mama mea cea energica. Trage de ea, eu trag de ea, o incurajez si stiu ca va reusi, asa cum a facut-o de fiecare data! Vorba ei:" noi doua cadem uneori extrem de usor, dar nu ne lasam. Mereu ne ridicam,oricat de greu ne este si mergem mai departe."

Mama este omul care mereu a luptat si cand am simtit ca se simte descurajata am incurajat-o, stiam ca are nevoie de un pic de curaj si ca e nevoie de acest lucru. Am trecut prin multe momente nefericite, am avut foarte multe momente grele, dar mereu am gasit acea luminita de la capatul tunelului, oricat de greu ne-a fost. 

A avut si ea multe caderi nervoase, dar mereu am incurajat-o, am tras de ea, chiar daca nici macar eu nu reuseam sa ma adun. Stiam ca asta e menirea mea. Pentru ca eu mereu am fost omul acela din familie care trebuia sa o mentina unita.

Mereu am apreciat-o pe mama si o apreciez in fiecare zi, pentru curajul pe care l-a avut intotdeauna, mereu a luptat, niciodata nu a cedat, desi uneori era pe punctul de a o face, insa vorbeam cu ea si atunci ii ofeream imaginea de viitor pentru care lupta. 

Mi-e greu sa o vad acum, dar stiu ca de azi va fi mult mai bine, ca va reusi sa treaca si peste acest hop si ca aceasta noua incercare ne va face mai uniti ca oricand.

Plang si mi-e greu sa nu o fac, oricat de puternica as fi. Ma uit la fiica mea care mereu zambeste, o strang tare in brate si incerc sa ma molipsesc de la ea. Mi-e greu, dar nu o las sa-mi vada trairile. Nu vreau sa sufere si ea. 

In aceste momente imi dau seama ca uneori am fost egoista, ca am crezut ca trebuie sa raspund cu aceeasi momenda, ceea ce mi-a adus mai multe acumulari emotionale, rautate. Nu, eu nu sunt asa, nu am fost niciodata. Eu mereu am raspund cu dragoste, indiferent ce am primti in schimb. Am raspuns pentru ca asa am simtit.

Mama, te iubesc mult de tot si de abia astept sa stam la o cafea si sa radem cum o facem de obicei!

 


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu