Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 17 noiembrie 2020

Hai sa facem bine! Sa ne facem un bine!

 Scriam zilele trecute de mama mea...azi am fost sa donez sange pentru ea. Are o grupa sanguina cu un Rh mai special: O(I) Rh negativ, ca si mine de altfel. Mama sufera de anemie severa si a avut nevoie de sange. Imi doresc din suflet sa se gaseasca cauza, sa-i dea tratament si sa revina acasa cat mai repede! Am stomacul pietrificat. Mi-e frica, mi-e teama, dar stiu ca Cel De Sus ne iubeste si ne va ajuta sa trecem cu tine peste aceasta incercare! Daca vrei poti sa donezi si tu sange pentru mama: Pascu Voichița ( Medicală trei) din Cluj-Napoca.

E criza de sange! Si nu e de gluma! Sambata spre duminica la mama i-au administrat sange si ma bucur din suflet acelui donator care a mers sa faca cu bine!! Datorita lui, mama va fi cu siguranta spre calea de vindecare. Fratele meu a convocat gasca de prieteni, oamenii de la job de la el, toti au mers sa doneze sange pentru mama! Si cu siguranta ca sangele donat va ajuta si alti oameni!

Acum, in aceasta situatie mi-am dat seama ca voi dona sange la a 73-a zi, pentru ca se poate abia atunci! E nevoie de noi toti sa ajutam! Nu ne costa nimic un gest maret!

Ma rog din suflet pentru mama, plang din senin, insa cand vorbesc cu ea zambesc si ne facem planuri de viitor! Stiu ca va fi bine, stiu ca organismul ei avea nevoie de un refresh, ca organismul ei va lupta, ca ea va lupta!

Te rog, doneaza pentru mama, pentru oricine! Daca nici asa nu te pot convinge, cu un strigat de ajutor, gandeste-te ca primesti o zi libera, bonuri valorice si reducere pe transportul in comun din Cluj! Poate asta te convinge!

Hai sa facem un bine! Sa ne facem un bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu